Zamknij

Szukasz nowoczesnej reklamy dla swojej firmy? Zainwestuj w namiot pneumatyczny!

08:58, 10.04.2019 MP Aktualizacja: 08:59, 10.04.2019
Skomentuj

Pewnie nie raz zastanawiałeś się, jak skutecznie wypromować firmę na wydarzeniu lub przyjęciu plenerowym. Jako doświadczony przedsiębiorca wiesz zapewne, że lokalizacja „pod chmurką” rządzi się swoimi prawami. Nietrudno jest zostać zaskoczonym przez nagły deszcz albo burzę. Czy można uniezależnić się od pogody i również w czasie ulewy niestrudzenie reklamować swoje produkty czy usługi? Naturalnie. Wystarczy zainwestować w namiot, ale nie byle jaki! Oto przyszłość marketingu – namioty pneumatyczne.

Łatwość rozkładania, wodoodporność i nowoczesny design: oto namiot ekspresowy

Podczas imprez w plenerze niezwykle istotna jest szybkość i sprawność działania. Do tych kryteriów doskonale dopasują się namioty pneumatyczne – zastosowana w nich technologia pozwala bowiem na sprawne rozłożenie i złożenie Twojego dachu nad głową. Koniec z mozolnym wbijaniem kołków w ziemię! Tutaj nie trzeba żadnych narzędzi, jedynie profesjonalnej pompki, dzięki której proces rozkładania namiotu okaże się czystą przyjemnością. Jednokrotne napełnienie powietrzem, wystarczy, by przetrwał on czas trwania imprezy, gdyż o regularne uzupełnianie „paliwa” dba specjalny, zamontowany na stałe wentylator. Wewnątrz da się z łatwością ustawić całą firmową ekspozycję: od stojaków i roll upów, aż do sporych rozmiarów ścianek tekstylnych. Zastosowanie odsłoniętego frontu sprawia, że zawartość namiotu jest widoczna z daleka i jednocześnie dzięki wodoodpornym ściankom bocznym oraz tylnej nie ulegnie zniszczeniu.

Zareklamuj swoją firmę w niebanalny sposób. Postaw na namiot pneumatyczny

Ekspresowo rozkładany, dmuchany namiot to gwarancja, że nikt nie przejdzie obok Twojej oferty obojętnie. Na jego powierzchni z powodzeniem można umieścić firmowe logo dużych rozmiarów, które każdy potencjalny Klient dostrzeże z daleka. To też idealne miejsce na wyeksponowanie haseł lub zdań przykuwających uwagę, mających zainteresować przechodzących. Dzięki temu zachęcisz ich, by zajrzeli do namiotu, gdzie będzie już czekał przedstawiciel handlowy, zapraszając do zapoznania się z ofertą. We wnętrzu ustaw zarówno stojaki na ulotki, do których ludzie sięgną po interesujące ich materiały reklamowe, jak i stolik oraz krzesła, gdzie oczekujący napiją się kawy albo herbaty.

Dobrze zorganizowana przestrzeń handlowa, wspomagana obecnością przyciągającego wzrok namiotu pneumatycznego, to pewny sukces marketingowy. Dodatkowym plusem jest fakt, że nietrudno go zdobyć: tego typu namioty ekspresowe ma w ofercie na przykład uznana firma AdSystem. W zacisznej przestrzeni, chroniącej od wiatru i deszczu, słuchacze łatwiej skupią się na przedstawianej ofercie, co zaowocuje wieloma korzystnymi transakcjami.

(MP)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%