Zamknij

ZT Kruszwica: Kampania past Wawrzyniec ruszyła. Nowe opakowania i smaki

09:02, 07.12.2019 m.p. Aktualizacja: 09:07, 07.12.2019
Skomentuj

Jak informuje portalspożywczy.pl ruszyła kampania nowych opakowań past Wawrzyniec w ramach ZT Kruszwica. Reklamowa kampania dotyczy poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych wariantów produktu.

Na rynek wprowadzone zostało opakowanie  małe o wadze 80 g w ramach kampanii "Wielki smak, mała forma". Ma to być odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów. Chodzi o małe porcje, przekąski, niewielkie posiłki do kanapek czy warzyw. Na rynku dostępne będą także dwa nowe rodzaje past w szklanych opakowaniach: słodka cebulka i suszone pomidory oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.

"Celem kampanii jest poinformowanie o nowych, wygodnych opakowaniach, poszerzanie grupy konsumentów Wawrzyńca oraz dalsze wzmacnianie marki jako lidera kategorii. Streetcom realizuje je poprzez działania wizerunkowe w social media (Facebook, Instagram),  kampanię product seeding z daily influencami oraz akcje „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sieci Lidl. Agencja zajmuje się też stroną www oraz kreacją materiałów POS" - podaje Portal Spożywczy.

(m.p.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%