Na rynek wprowadzone zostało opakowanie małe o wadze 80 g w ramach kampanii "Wielki smak, mała forma". Ma to być odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów. Chodzi o małe porcje, przekąski, niewielkie posiłki do kanapek czy warzyw. Na rynku dostępne będą także dwa nowe rodzaje past w szklanych opakowaniach: słodka cebulka i suszone pomidory oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.
"Celem kampanii jest poinformowanie o nowych, wygodnych opakowaniach, poszerzanie grupy konsumentów Wawrzyńca oraz dalsze wzmacnianie marki jako lidera kategorii. Streetcom realizuje je poprzez działania wizerunkowe w social media (Facebook, Instagram), kampanię product seeding z daily influencami oraz akcje „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sieci Lidl. Agencja zajmuje się też stroną www oraz kreacją materiałów POS" - podaje Portal Spożywczy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz