Zamknij

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A. przedłużyły współpracę ze Streetcom

10:04, 08.03.2019 | RED
REKLAMA
Skomentuj


Kruszwica S.A. rozszerzyła i przedłużyła umowę z firmą obsługującą projekty związane z marką Wawrzyniec i Finuu.

Streetcom ma zająć się kompleksową obsługą marki Wawrzyniec w zakresie social mediów. W przypadku Finuu podejmie się natomiast tematów związanych z contentem sposoringowym do telewizji.

Ze strony Kruszwicy S.A. za projekt odpowiadają Barbara Mufin, senior brand manager, Katarzyna Koczyk, brand manager Wawrzyniec i Iwona Janeczek,  brand manager Finnu.

Po stronie Streetcom zespół koordynuje Urszula Hołub, managing director. Działania będą realizowane na podstawie przedłużonej umowy, jaką zawarto  w wyniku wygranego przez Streetcom przetargu. Obsługa dla marki Finnu została pozyskana w wyniku rekomendacji. 

(RED)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (3)

tłuszczowiectłuszczowiec

3 0

Kto by pomyślał, kiedyś szło wszystko bez marketingu, całe miasto miało darmowy olej i margarynę w dowolnych ilościach. Gdzie te czasy? Gdzie ci ludzie? 11:44, 08.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AhmedAhmed

3 0

Heh do tego zarabiasz w porywach 2300.. Mowa o wozkowych magazynierach Śmiech na sali teraz to Żyd jest właścicielem więc prędzej na sucho by się dał ogolic niż rozdawać olej margaryne 14:37, 08.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PierdzistołekPierdzistołek

0 0

Trzeba było się uczyć panie wózków. 05:24, 18.03.2019


© mojakruszwica.pl | Prawa zastrzeżone