Kampania reklamowa promująca loterię PKN ORLEN rozpoczęła się 24 kwietnia 2019 br. i bazować będzie na emocjach towarzyszących sportowej rywalizacji.
- Zaplanowaliśmy długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, której celem jest promocja naszych paliw jak również produktów pozapaliwowych. Dzięki temu projektowi chcemy zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej. Uruchomiona loteria to nie tylko największe przedsięwzięcie promocyjne w historii PKN ORLEN, ale również jedna z największych loterii zdrapkowych na polskim rynku pod względem atrakcyjności nagród – powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1. Zasady loterii są proste - każdy klient, który zdecyduje się na zakup jednego z czternastu zestawów promocyjnych Stop Cafe będzie miał możliwość wylosowania konkursowej zdrapki. Ta z kolei daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród –samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką VERVA - batonów proteinowych, napojów VERVA Magnez + B6 i napojów energetyzujących VERVA. Duża pula atrakcyjnych nagród gwarantuje wygraną co trzeciej zdrapki.
Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca może zabrać ze sobą aż czworo przyjaciół. Pakiet obejmuje przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.
Loteria na stacjach ORLEN, która rozpoczęła się 23 kwietnia, potrwa do 31 grudnia br. Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na www.loteria.orlen.pl i będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej.
Zaangażowanie PKN ORLEN w sponsoring polskiego zawodnika powracającego do startów w elitarnych wyścigach Formuły 1 to doskonała okazja do budowania pozytywnego wizerunku i zacieśnienia relacji z klientami. Kierowca od lat jest ulubieńcem Polaków, co potwierdzają przeprowadzone badania i analizy marketingowe pod kątem korzyści wizerunkowych.
[ZT]6313[/ZT]
[ZT]7626[/ZT]
[ZT]8013[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz