Zamknij

Promocja sklepu internetowego może być prosta! Sprawdź, jak to zrobić z sukcesem

06:46, 21.09.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 06:47, 21.09.2020

Prowadzenie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. W dzisiejszych czasach, aby zyskać widoczność na arenie online, trzeba pokonać rozbudowaną konkurencję złożoną z rywali obecnych na rynku od wielu lat. Zanim jednak uznasz, że to niemożliwe, przeczytaj poniższy artykuł. Omawiamy w nim plusy promocji sklepu w sieci – dzięki niej zyskujesz szerokie możliwości, które pomogą Ci zyskać uznanie Klientów oraz konkurentów.

Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, wybierz pozycjonowanie strony

Reklamowanie sklepu internetowego wiąże się nierozerwalnie z pozycjonowaniem i SEO. Jeżeli więc chcesz wyświetlać się jak najwyżej w najpopularniejszej światowej wyszukiwarce, to bez wątpienia warto podjąć działania zmierzające do tego celu. Z Google codziennie korzystają setki tysięcy ludzi, czyli potencjalnych Klientów, do których możesz dotrzeć właśnie Ty. Chcesz wiedzieć, jak reklamować swój sklep za pomocą pozycjonowania? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ci specjaliści z agencji SEO. Na początek zaproponują optymalizację techniczną, czyli dostosowanie sklepu zarówno do odwiedzin użytkowników, jak i robotów Google. Eksperci wezmą pod lupę strukturę i budowę strony, menu, kategorie, meta opisy i wszelkie inne aspekty istotne przy późniejszym pozycjonowaniu witryny. Warto wiedzieć, że SEO jest zwykle pierwszą usługą, którą biorą pod uwagę właściciele nowo powstałego sklepu internetowego. Nie zostawaj więc w tyle, ale również wytrwale pracuj nad pozycjami swojego serwisu – dobrym ruchem są nieprzerwane działania, które utrzymają Twoją stronę na wysokich miejscach w rankingu.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Ciekawym pomysłem, który można połączyć z pozycjonowaniem, jest reklama Google Ads. Dzięki niej można przygotować spersonalizowany przekaz, który wyświetli się odbiorcom z konkretnej grupy docelowej. A jeśli nie zdecydują się oni na zakup produktu czy usługi, do gry wkroczy remarketing. Jest to proces, w jakim użytkownikowi wyświetla się reklama odwiedzonego przez niego wcześniej sklepu. W ten sposób zachęcisz niedoszłego Klienta do ponownego wejścia na stronę – przypomnisz o trwającej promocji, jeszcze raz podsuniesz produkt, który oglądał czy zainteresujesz go ciekawym hasłem.

Spraw, by współpraca z agencją marketingową przebiegła pomyślnie

To, jak chcesz reklamować swój sklep internetowy, zależy jedynie od Ciebie. Dobrze jest jednak oprócz własnej intuicji zaufać też doświadczeniu ekspertów. Oni doradzą Ci konkretne kanały komunikacji z potencjalnym Klientem i metody, za pomocą jakich możesz do niego dotrzeć. Na samym początku, jeszcze w trakcie wybierania agencji, zdecyduj, jakich efektów oczekujesz. Jeśli zrobisz to we właściwy sposób, specjaliści będą dokładnie wiedzieć, co Ci zaproponować albo – w razie potrzeby – jak zmodyfikować założenia, żeby były satysfakcjonujące dla obu stron. Dobra agencja poinformuje Cię o możliwych terminach realizacji oraz o tym, czy oczekiwania są realne w przypadku Twojego biznesu. A kiedy już nawiążesz współpracę z wybraną firmą, na bieżąco sprawdzaj postępy jej prac. Warto wiedzieć, że marketing internetowy daje Ci wiele możliwości kontrolowania i mierzenia podejmowanych działań. Zapytaj swojego opiekuna, z jaką częstotliwością będziesz otrzymywał raporty z wykonanych prac i jak agencja zamierza przedstawiać ich wyniki. Ale przede wszystkim pamiętaj, że wynajęta firma powinna być Twoim przyjacielem i partnerem biznesowym. Bez tego wszelkie zmiany w strukturze witryny, niekiedy konieczne do osiągnięcia wysokich pozycji, będą się jawiły jako ingerencja w biznes. Jeżeli natomiast i Tobie, i Twojej agencji zależy na sukcesie firmy, łatwiej osiągniecie porozumienie w kluczowych dla pozycjonowania kwestiach. Opłaca się zatem otworzyć na dialog ze specjalistami, a później obserwować, jak pozycje pną się w górę.

[ZT]13399[/ZT]

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%