Zamknij

Outdoor w promocji lokalnej firmy. Daj się zauważyć w rodzinnym mieście!

09:19, 10.04.2019 | MP
Skomentuj

Biznes lokalny to niezwykle ważna część krajowej gospodarki. Oprócz firm znanych na całą Polskę niemałym powodzeniem cieszą się też małe, miejscowe sieci sklepów, punkty usługowe czy rodzinne firmy. Aby jednak dobrze funkcjonowały, nie wystarczy poczta pantoflowa czy wysłanie informacji o naszej działalności znajomym na Facebooku. Również w przypadku przedsiębiorstw o ograniczonym zasięgu bardzo istotna jest odpowiednio dobrana reklama outdoorowa.

Na początek zastanów się, jaki charakter ma miejscowy rynek

Podstawową cechą poszczególnych rynków lokalnych okazuje się ich różnorodność. W zależności od położenia czy wielkości danego miasta mogą one wyróżniać się liczbą ludności, przeznaczeniem (na przykład miejscowości turystyczne), poziomem życia mieszkańców, ich potrzebami konsumenckimi czy konkurencją. W każdym z tych miejsc strategia marketingowa będzie wyglądać nieco inaczej. W małych, regionalnych ośrodkach liczy się długotrwała obecność na rynku, dlatego skuteczne okaże się nastawienie kampanii na zyskanie stałych klientów. Warto też dokładnie określić grupę docelową, by wiedzieć, w jaki sposób zareklamować swój produkt czy usługę. W dużym mieście wojewódzkim będzie więcej bogatszych nabywców, niż w mniejszym miasteczku.

Wybierz najskuteczniejsze nośniki reklamy outdoorowej

Jeśli dotąd outdoor kojarzył Ci się z wielkimi plakatami na ścianach wieżowców albo z billboardami rozstawionymi przy autostradach, jego obecność w promocji lokalnej firmy może wydawać się dziwna. Odgrywa on tutaj większą rolę, niż można by się spodziewać i nie ulega wątpliwości, że postawienie na reklamę zewnętrzną przyniesie zyski. Tylko w co zainwestować?

Szyldy reklamowe: ułatwią zainteresowanym znalezienie punktu usługowego albo sklepu. Najlepiej sprawdzą się tutaj podświetlane kasetony reklamowe, które pozostaną widoczne nawet w nocy.

Billboardy i plakaty: nieco droższe, ale skuteczne rozwiązanie. Dzięki nim da się rozreklamować firmę także na drogach dojazdowych do miasta i w innych dzielnicach. Komunikacja miejska: popularnością cieszą się zarówno multimedialne ekrany w autobusach czy tramwajach, jak i tablice na przystankach. Ciekawą opcją jest wybór linii, w której może pojawić się reklama.

Ogłoszenia: tablice i słupy ogłoszeniowe można spotkać niemal w każdym miejscu i służą właśnie do eksponowania reklam miejscowych usługodawców. Przed zamieszczeniem swojej należy skontaktować się z właścicielem lub administratorem obiektu.

Reklamowanie miejscowych przedsiębiorstw za pomocą nośników outdoorowych nie tylko okazuje się korzystne cenowo, ale też gwarantuje sukces. Dobrym ruchem jest postawienie na innowacyjne rozwiązania, obecne na przykład w ofercie firmy Dream Promotion, które wyróżnią Cię spośród innych. W ten sposób  kampania dotrze bezpośrednio do danej społeczności i spotka się z jej zainteresowaniem, a Twój firmowy budżet nie ucierpi.

(MP)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© mojakruszwica.pl | Prawa zastrzeżone