Zamknij

Na Zagoplu powstanie maszt sieci telefonicznej. Mieszkańcy są zaniepokojeni. Piszą list do władz miasta

18:40, 03.10.2019 red Aktualizacja: 19:07, 03.10.2019
Skomentuj

 

Mieszkańcy Osiedla Zagople z niepokojem obserwują najnowszą inwestycję jednej z sieci telefonicznych. Mowa o liczącym 42 metry maszcie telefonicznym, który powstanie w bliskiej odległości domostw obok Stacji Paliw Orlen.

- Sprzeciwiamy się i żądamy zaprzestania wykonywania inwestycji na działce o numerze 27/5 w Kruszwicy, na której ma powstać masz bazy telefonii komórkowej - informują w nadesłanym do naszej redakcji mieszkańcy.

Zdaniem mieszkańców wysoki maszt obniży ład przestrzenny, ponadto naruszy walory widokowe i krajobrazowe Nadgoplańskiego Parku, a także będzie mieć negatywny wpływ na zdrowie i życie mieszkańców, którzy obok mieszkają.

- Obecne sondaże, opracowania z tego zakresu, ostrzegają i alarmują przed niekorzystnymi skutkami związanymi z tzw. elektroskażeniami, w postaci mdłości, bólu głowy, zwiększenia ryzyka zachorowania na raka, niepłodność. Bez wątpienia umieszczone na masztach telekomunikacyjnych anteny będą emitować pole elektromagnetyczne o określonej częstotliwości, które będą oddziaływać na nieruchomości sąsiednie, a w konsekwencji naruszać w ten sposób prawo własności tzw. immisje - czytamy w liście.

Inwestycja opisywana przez mieszkańców jest zaplanowana w terenie zurbanizowanym. W obszarze tym występują dwa gospodarstwa rolne, szkoły, mieszalnia pasz, mieszkańcy domków jednorodzinnych oraz Osiedla Zagople.

- Kwestionujemy również, iż najbliżsi sąsiedzi nie dostali powiadomienia listownego o wyżej wymienionej inwestycji z organu wydającego pozwolenie. Prosimy o przychylne rozpatrzenie naszej petycji, mając na względzie zdrowie nasze i naszych dzieci - dodają mieszkańcy.

O komentarz do sprawy poprosiliśmy Urząd Miejski w Kruszwicy. Do tematu będziemy powracać.

(red)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(89)

9 9

Temat ten był poruszony w rubryce Zapytaj już w marcu, ale został "olany". Wówczas był czas na protesty. 19:06, 03.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RekinRekin

12 4

Po przeczytaniu tego artykułu zastanawiam się nad sumieniem ludzi,którzy przystali,aby taka inwestycja publiczna powstała na terenie naszego miasta? 19:27, 03.10.2019


JGJG

3 0

Z archiwum BIP : 27.04.2019
Burmistrz Kruszwicy
zawiadamia
" W związku z powyższym informuję, że właściciele i wieczyści użytkownicy nieruchomości usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać uwagi i wnioski w terminie 21 dni od dnia otrzymania zawiadomienia ..."
Problem polega na tym, że nikt takiego zawiadomienia nie otrzymał.
14:58, 04.10.2019


reo

RitaRita

22 12

Jestem wstrząśnięta tą wiadomością!!!Z wiedzy,którą posiadam taki maszt sieci komórkowej ma złe odziaływania na środowisko,czyli jest bardzo niebezpieczny dla zdrowia!!!Poza tym w poblizu znajdują się gospodarstwa domowe,w których mieszkają osoby dorosłe jak i dzieci!!!Czy w tym przypadku zostały zachowane wszystkie przepisy i ustawy prawne? 19:16, 03.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SergioSergio

4 3

Czyli nie posiada Pani wiedzy. Trzeba było nie spać na lekcjach fizyki. 09:54, 05.10.2019


Lepsze niż kabaretLepsze niż kabaret

0 0

No tak. Ma Pani rację.
Koguty się nie będą niosły a cieleta cieliły.
????!
21:40, 22.10.2019


KruszwiczaninKruszwiczanin

17 3

Nikt nie jest zobowiązany do śledzenia internetu i gablot w Urzędzie Miasta!!!! 19:20, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzZzz

20 20

To ja poproszę tych mieszkańców o to by każdy z nich zaprzestał używania telefonu komórkowego i innych dobrodziejstw które mają w mieszkaniu. Telewizorów pralek suszarkę lodówek mikrofalowe itd itd. Każde z tych urządzeń jest niebezpieczne dla naszego zdrowia. A w szczogolnosci wasze telefony. Wiecie że gdzieś co puka ale nie wiecie gdzie...
19:22, 03.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AlexAlex

1 6

Przed telefonem można się zabezpieczyć np. kupić specjalny pokrowiec albo pisać smsy a nie przykładać telefon do ucha a przed masztem jak można się obronić?? 07:20, 04.10.2019


Do alexDo alex

0 0

Proponuję zakupić durszlak.
? 21:44, 22.10.2019


MariuszMariusz

0 0

Szanowny Panie Alex. Pozwolę sobie podpowiedzieć, iż chowanie telefonu w jakikolwiek "pokrowiec" ekranujący spowoduje wzrost mocy nadawczej Pana urządzenia. Tak się składa że urządzenia (telefony kom.) same modulują moc nadawczą dostosowując ją do potrzeb w danej chwili (jest to zwyczajnie podyktowane "oszczędnością" baterii).
Tym samym mogę skomentować iż Pana "pomysł" raczej do rozsądnych nie należy. 21:55, 22.10.2019


PiotrPiotr

23 8

Jeżeli ktoś uważa,że to jest bezpieczne ,to proszę ten maszt postwić blisko swojej posesji!!! 19:32, 03.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MariuszMariusz

0 0

Maszt jak masz. Pokraczny i tyle. I sam jako taki to co najwyżej może służyć za przerośnięty piorunochron. Przynajmniej mieszkający w pobliżu mogą zaoszczędzić na kosztach budowy.

Odnośnie pem, to proponuję poczytać trochę o samej naturze fali elektromagnetycznej, tłumieniu w danym ośrodku (wikipedia pewnie wystarczy)
Jeżeli będzie Pan chciał dalej poszerzać wiedzę to łatwo znaleźć można informacje o
o systemach nadawczych rozsiewczych, układach anten sektorowych i ich charakterystykach. To tak dla spokojnego snu.

A co do obawy o swoje zdrowie / szkodliwości pem. Na Pana miejscu unikałbym skupisk ludzkich. Każdy z nas ma co najmniej 1 telefon w kieszeni. Jeżeli ludzi jest np. 200 i teoretycznie ujmując wszystkie telefony prowadziłyby emisję, to ten bidny maszt popadłby w depresję gdyby mógł z powodu swojej "niemocy". 22:12, 22.10.2019


PawełPaweł

19 8

Zastanawiam się kto wydał zgodę na takie przedsięwzięcie?Jednym słowem TRAGEDIA!!!W pobliżu znajdują się szkoły i mnóstwo dzieci!!!A poza tym w pobliżu jest Stacja "Orlen"na której w każdy dzień przewija się tysiące ludzi!!!Moim zdaniem takie bazy stawia się w miejscach oddalonych od miasta!!! 19:40, 03.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dzordż Dzordż

0 1

tak a potem narzekanie że nie ma zasięgu xD 22:19, 07.10.2019


MariuszMariusz

0 0

Raczej stawiało się. Kiedyś. W systemie analogowym. W zupełnie innym świecie z innymi usługami. Nie wiem jak Pan ale ja pamiętam z 1995 aparaty o wadze 2-3 kg. O mocy nie będę się wypowiadał.

Tak się składa że w obecnych systemach minimalizuje się moc nadawczą. O normach rozpisywał się nie będę bo ich spełnienie jest obligatoryjne. Teraz liczy się nie tylko pokrycie ale i przepustowość (ilość obsłużonych klientów) a dana stacja ma w tym swoje ograniczenia. Stąd zagęszczenie stacji bazowych stąd spadek mocy.

I przy okazji: nie pracuję dla Plusa, Tmobile, P4, ORANGE. I nie biorę/brałem łapówki za to co piszę. Jedyną dla mnie pokują jest zakres dostępnych usług i czasami chęć podzielenia się wiedzą którą kiedyś, ktoś przekazał mi.
Pozdrawiam.
22:28, 22.10.2019


DariuszDariusz

14 4

A może w tym wszystkim chodzi o coś innego?Na pytanie niech odpowiedzą sobie ludzie,którzy przyczynili się do postawienia tego masztu?!!! 19:47, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

... ...

15 19

Wiedza nie boli, w dużych miastach są setki takich nadajników, często są rozmieszczone co kilkadziesiąt metrów tylko nie zauważamy tego bo są na budynkach, z tego co wiem tam ludzie nie umierają. :) 19:50, 03.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DoraDora

7 3

Kilka nadajników, a baza to coś chyba więcej.... 21:05, 03.10.2019


WojtekWojtek

0 0

Pani Doro

https://pl.wikipedia.org/wiki/Stacja_bazowa 22:31, 22.10.2019


RomanRoman

15 9

Myślę,że na stanowisku władz miasta Kruszwica znajdują się kompetentne osoby,które podejmą odpowiednie kroki,by zaprzestać tej szkodliwej dla zdrowia inwestycji!!! 19:54, 03.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Roman,aleś dołożyłRoman,aleś dołożył

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HejhopHejhop

12 10

To kiedy protest mieszkańców??? w kupie siła...!!! Mobilizujemy ludzi i zapraszamy media...???bo raczej nikt nie narzeka na pracę swojego tel...chyba że tak to niech sobie strzeli taki maszcik pod domem ... 20:14, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlusPlus

16 12

Uważam że jeśli nie otrzymamy rzetelnych informacji o wplywie dzialania masztu na nasze zdrowie, powinnismy zorganizowac referendum w sprawie odwolania burmistrza. To jest naprawdę powazna sprawa.
20:25, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dssdss

17 6

42 metry?przecież to więcej niż Mysia wieża!!czy oni ogłupieli?!Kto z urzędu wyraził na to zgodę?!Wizytówka miasta przy samym wlocie jak trza!!! 20:35, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DoraDora

17 6

Jestem wstrząśnięta tą inwestycją publiczną, jestem ciekawa czy by ktoś chciał mieszkać od tego masztu 40 metrów, lub pracować pod tym masztem,chodzi tu np.o pracowników Wytwórni Pasz i Koncentratów lub pracowników Orlenu.Może osoba która podpisała decyzję o powstaniu tego masztu niech zamieszka lub postawi sobie koło własnego domu takie pole elektromagnetyczne?
Apeluję do mieszkańców Kruszwicy !!!
Nie dajmy sobie tego postawić w centrum naszego miasta.
Jeżeli władzom miasta zależy na powstaniu tego masztu niech sobie postawią na obrzeżach Kruszwicy,tam gdzie nie ma budynków mieszkalnych.? 21:01, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GSMGSM

15 2

Jednego nie rozumiem?Przecież osoby,które starają się o postawienie czegokolwiek na swoim gruncie muszą powiadomić swoich sąsiadów !!! Jest to zgodne z prawem budowlanym!Z Urzędu Miasta otrzymuje się takie powiadomienie.Czy w tym przypadku - takie pismo otrzymali bliscy mieszkańcy???A może "ktoś" o tym zapomniał? !!! 21:03, 03.10.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

DoraDora

5 3

Jestem wstrząśnięta tą inwestycją publiczną, jestem ciekawa czy by ktoś chciał mieszkać od tego masztu 40 metrów, lub pracować pod tym masztem,chodzi tu np.o pracowników Wytwórni Pasz i Koncentratów lub pracowników Orlenu.Może osoba która podpisała decyzję o powstaniu tego masztu niech zamieszka lub postawi sobie koło własnego domu takie pole elektromagnetyczne?
Apeluję do mieszkańców Kruszwicy !!!
Nie dajmy sobie tego postawić w centrum naszego miasta.
Jeżeli władzom miasta zależy na powstaniu tego masztu niech sobie postawią na obrzeżach Kruszwicy,tam gdzie nie ma budynków mieszkalnych.? 21:20, 03.10.2019


DoraDora

8 3

Jest to inwestycja zaliczana do inwestycji publicznych i organ wydający pozwolenie na budowę nie ma obowiązku powiadamiac najbliższych sąsiadów .
Nie ważne zdrowie,opinia społeczeństwa, estetyka otoczenia i środowiska, chyba najważniejsze w tym wszystkim są pieniądze, ciekawe kto je dostanie?
Proponuję naszym władzom miasta niech zgodzą się na postawienie w centrum aglomeracji miejskiej elektrowni jądrowej, która będzie miała korzystny wpływ na zdrowie ludzi, Park Nadgoplański!!!
Tylko pogratulować, ciekawa jestem czy ktoś zainteresuje się z naszych radnych naszego okręgu, że jest taki duży problem i Kruszwiczanie nie zgadzają się na postawienie tego masztu? 21:32, 03.10.2019


Jacek Jacek

6 4

dora weź się do roboty a nie wypisujesz tu farmazony normalnie wstyd 22:06, 03.10.2019


DoraDora

4 4

Słuchaj Jacku, nie wypisuję farmazonów tylko nie chcę ,aby taki maszt powstał, który naprawdę szkodzi. 22:55, 03.10.2019


Amen(t)Amen(t)

3 1

do @Dora
Nie panikuj, fakt dość blisko domów, ale bez przesady- na św.Teresce kilkanaście lat temu zamontowano nadajnik kamuflując go "ufundowaną wieżyczką" ten nadajnik w prostej linii jest kilkanaście metrów od ściany budynku za którą żyją(wciąż jeszcze!) ludzie-jakby było mało to mieszkają wprost na wysokości anten i jeśli jakoś do tej pory ich nie zgrilowało to jestem przekonany że tobie i innym też nic nie grozi.
Nadajnik w tym trenie musiał kiedyś powstać bo od czasu pobudowania silosu na cukrowni Zagople(i nie tylko) miało problemy z jakością połączeń bo ginął sygnał a jak był to bardzo słaby. 08:17, 04.10.2019


SkandalSkandal

13 4

Władze miasta nie liczą się z opinią mieszkańców. Najbliższe domostwa powinny być poinformowane o takiej inwestycji, która może potencjalnie wpływać negatywnie na zdrowie i środowisko. Walczmy o zaprzestanie tej budowy!!! Liczymy na radnych w tym obrębie... 21:07, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OrlenOrlen

11 4

Masz to ewidentne zagrożenie dla zdrowia, myślę że nikt by nie chciał pracować, a tym bardziej żyć pod takim masztem. Anteny wytwarzają promieniowanie!!! Prosimy o pomoc 21:15, 03.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SergioSergio

2 0

Tak, wytwarzają. Tak samo wytwarza je słońce, telewizor i pańska skóra. Gdyby miał pan jakąkolwiek wiedzę na ten temat nie pisałby takich głupot i wiedział że w Polsce prawo dotyczące masztów jest na tyle surowe, że nie pozwala się na gęstość mocy pola powyżej 0,1W/m². Naprawdę, proszę się nie ośmieszać udając wielce oświeconych bez żadnej wiedzy na dany temat. 10:06, 05.10.2019


TkTk

11 9

Ja taki maszt mam od lat blisko domu i co mam z tym zrobić a z drugiej strony chcemy mieć lepszy zasięg telefonu internetów to nie narzekajcie 21:22, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurasjuras

10 5

Panie i Panowie radni proszę o zainteresowanie się tematem, który poruszył tylu mieszkańców. To jest czas na spotkanie i zorganizowanie narady w tej sprawie. Nie traćmy czasu, czekam na odpowiedź 21:23, 03.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DoraDora

3 2

Jestem za tym w 100% 21:38, 03.10.2019


RacjonalistaRacjonalista

10 13

Fajnie. Będzie szybszy internet. 21:32, 03.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DoraDora

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Gomułka Gomułka

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Zakład pogrzebowyZakład pogrzebowy

7 5

Fajnie. Sami siebie zniszczymy. Ale najważniejsze, że będzie lepszy zasięg......Brak słów!!! 22:09, 03.10.2019


KaziuKaziu

10 5

Żądam wyjaśnień. Ktoś na tym zarobi, a my poniesiemy szkodę na zdrowiu. Stawiajcie sobie to z dala od naszych domów. 21:38, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KostkaKostka

11 4

Módlmy się o rozum dla władz wydających pozwolenie na rozwój nowotworów i promieniowania. Lepszy zasięg kosztem życia? Świat zmierza ku upadkowi. Gdzie jest ludzka moralność i poszanowanie życia. Ile jeszcze cierpień nas czeka? 21:47, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KruszwiczaninKruszwiczanin

7 5

Teraz ma czas Pan Wojewoda. Myślę że sprawe poruszy. 22:20, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 2

Chełmce/Chełmiczki też będzie . . . 22:22, 03.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hehehheheh

3 2

No i Dino będzie i CPN będzie i maszty będą z tego co mówią to Gmina ma z powrotem wrócić do Chełmc tak jak zawsze było :) 22:26, 03.10.2019


JudaszJudasz

8 6

Każdy ma prawo do własnego zdania.Jednak uważam,ze kiedyś ktoś za to odpowie?.Wydanie decyzji na postawienie tej bazy telefonii komórkowej jest uwłaszczające godności człowieka.
Ta sprawa powinna trafić do Urzędu Wojewódzkie do Pana Wojewody.O swoje zawsze trzeba walczyć! 22:29, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PanJanuszPanJanusz

10 5

Zapraszam w takim razie rozpocząć protesty od bram cukrowni, a zakończyć pod Tereska. Ludzie nie wiedzą, że pod oknami mają nadajniki o dużo większej mocy nadawczej niż ten planowany... A nawet promieniowanie linii energetycznych jest dużo większe niż to wspomniane. Nie mogę się doczekać jak w Kruszwicy ludzie zaczną popylać w aluminiowych beretach... 23:10, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdikAdik

6 8

A wy wszyscy myślicie? Przecież o wiele bardziej niepezpieczny jest smartfon przy uchu. A przecież każdy czytający i piszący tego urządzenia używa 24h/7dni i jakoś nie rezygnuje z jego używania.
23:31, 03.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Panie JanuszPanie Janusz

3 11

Własnie tacy jak pan pozwalają,aby takie grożne urządzenia montowane były blisko ludzi.Wstyd mi za pana,bo panu pewnie nie! 23:50, 03.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pan JanuszPan Janusz

9 2

Groźne urządzenia? Zaczerpnął Pan chociaż fachowej literatury żeby nazywać je groźnymi? Cofnijmy się do średniowiecza, wtedy pozbędziemy się groźnych urządzeń, szkodliwych szczepionek, chemitrails, powróćmy do teorii geocentrycznej, a modna nawet może okazać się teoria o płaskiej ziemi ? 11:38, 04.10.2019


13 4

Z uwagi na to, że burmistrz włączył się w kampanię wyborcza wojewody, wojewoda nie zrobi nic przeciw burmistrzowi. Koniec. Kropka. Enter. 05:56, 04.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarianMarian

8 5

To powiedzmy o faktach. Z kontroli NIK-u wynika że maszty stawiane są często bez jakichkolwiek przeprowadzanych badań i analiz ich oddziaływania na ludzi jestem ciekaw jak jest w tym przypadku??Ramazzini institute po trwających 13 lat badań stwierdzono ze maszty telefoniczne oddziaływują niekorzystnie na zdrowie człowieka!!! 07:17, 04.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RexRex

5 3

Zgadzam się z Panem, można sobie przeczytać na BIP Kruszwica o Decyzja o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
To jest chore,że społeczeństwo nie ma nic do powiedzenia, a wszyscy w swoich kampaniach wyborczych mówią iż najważniejsze są dla nich sprawy społeczeństwa.
To jest sprawa społeczeństwa, tak więc Panie Burmistrzu niech teraz Pan sie wykaże ,aby odkręcić ta sprawę pozytywnie dla swoich mieszkańców!!!



09:21, 04.10.2019


Inwigilacja...Inwigilacja...

12 5

 Macie ta "Dobra zmiane"...
Jesli ludzie nie opomietacie sie do 13 pazdziernika... to za chwile nie bedziecie miec nic do powiedzenia... maszty bedziecie miec co kilka set metrów bez zgody i wiedzy...
Brawo PiS !!!
 https://gsmonline.pl/artykuly/program-pis-telekomunikacja-szczegoly-polskie-5g
07:40, 04.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

leonleon

0 1

Swiete slowa !!!!! 21:43, 04.10.2019


JGJG

7 2

Z archiwum BIP : 27.04.2019
Burmistrz Kruszwicy
zawiadamia
" W związku z powyższym informuję, że właściciele i wieczyści użytkownicy nieruchomości usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać uwagi i wnioski w terminie 21 dni od dnia otrzymania zawiadomienia ..."
Problem polega na tym, że nikt takiego zawiadomienia nie otrzymał. 14:48, 04.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RexRex

3 0

No właśnie.... 15:17, 04.10.2019


KruszwiczaninKruszwiczanin

5 3

I co teraz?Zawiadomienia nie bylo,a rozpoczela sie inwestycja?Cos mi tu nie pasuje?Ta sprawa robi sie bardzo podejrzana?Nie sadzicie? 16:08, 04.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

7 0

Każdy w mieszkaniu ma po kilka telefonów komórkowych, router czy kuchenke mikrofalową to wszystko też promieniuje i to latami. Nawet telewizor wytwarza promieniowanie, może mniejsze ale po 15 latach oglądania też ma wpływ na człowieka. 16:21, 04.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RexRex

3 2

Ale z tego nie zawsze korzystasz,a tu masz bazę telefoni komórkowej która jest czynna 24 H.
Nie wiem czy byś chciał mieszkać lub pracować pod tym masztem!!! 19:01, 04.10.2019


kruszwickruszwic

7 0

Tyle dyskusji na temat masztu, którego jeszcze nie ma.A w mieście na wieżyczce kościoła św.Teresy ile to już lat mamy nadajniki telefoni komórkowej... 16:48, 04.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

seniorsenior

2 1

aaaaaaa..na kościele to co innego..te nie szkodzą....ahahahah

18:42, 04.10.2019


Amen(t)Amen(t)

3 4

do @senior
Nawet jak są kilkanaście metrów od budynku mieszkalnego gdzie za ściana mieszkają ludzie, może nawet dzieci?- no i chyba jednak nie szkodzą skoro nie słychać by kogoś tam jakieś raki pożarły- a że tamten na kościele? no cóż... tu kościoła pod nadajnikiem raczej nie wybudują, ale porządne pokropienie przy otwarciu za sowite "co łaska" powinno skutecznie złe fale zneutralizować? ? 19:28, 04.10.2019


ErsErs

1 0

Ile szurów wywaliło… 17:38, 04.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MariuszMariusz

1 0

widziałem na rybackiej i portowej jak te szczury uciekały w popłochu czując promieniowanie, a czy wiecie ze na dnie gopła naprzeciwko rybołówstwa leży reaktor z cezem który wypadł z radzieckiej lodzi podwodnej na początku ubiegłego stulecia, tylko czekac jak przerdzewnieje i sruuu wylecimy w powiertrze jak myszy co jadły popiel a zal mi waz bo nie umiecie sie zachować gdy krot wam radzi a nie kadzi 10:14, 07.10.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZzzZzz

1 4

Widać że marketing działa. Nawet pokrowiec "specjalny" nic nie daje. Ja za was ludzie myśleć nie będę nie ma w dzisiejszych czasach urządzeń bezpiecznych które nie emitują czego kolwiek. Dzisiaj nawet jedzenie ma w sobie sam syf a wy o, jakimś maszcie piszecie. Co by się nie zrobiło jak dbalo itd przed niczym to nas nie uchroni. Przykro mi ale takie są fakty. 20:59, 04.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzZzz

2 8

Ludzie co Wy za bzdury piszecie to jest, jakiś żart? Nagle bo masz ma powstać to wielka awantura? Nie dziwię się że w Polsce jest jak jest skoro takie myślenie macie. Zapraszam po raz kolejny skoro czujecie zagrożenie dla swojego życie itd. Do rezygnacji z każdego sprzętu w domu łącznie z telefonem komputerem telewizorem lodówka itd itd. W tym nie widać problemu??? 21:09, 04.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KolegaKolega

4 1

Ale jesteś pustak, nie życzę Tobie być chorym.
Ja mam najbliższą osobę chorą na nowotwór i znam wszystkie etapy tej choroby, oby ona w przyszłości Cię nie dopadła,powodzenia... 23:15, 04.10.2019


TrollTroll

5 0

Co niektorzy pojecia nie maja na temat tej inwestycji porownujac ja z lodowka,telewizorem lub komputerem....!!!To będzie 42 m maszt,który do 100 m ma największe pole magnetyczne!!!Współczuję tym a mieszkańcom przy ul.Grodzkiej!!!Osoba,która podpisała ta decyzję niech się poda do dymisji,bo inaczej nie można tego komentować! 13:33, 05.10.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PytajnikPytajnik

5 1

Czy mieszkaniec Rzeszyna okazał się płatnym trollem jednej z partii? 21:55, 04.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JGJG

7 2

Nie każda miejscowość w Polsce ma takie ma takie możliwości co Kruszwica. Z jednej strony zakłady przemysłowe, a z drugiej piękne jezioro z żeglarskimi i wioślarskimi tradycjami. Obszar Natura 2000. Nad Gopłem Mysia Wieża i Park Krajobrazowy i cała legenda o początkach państwa polskiego. Niestety- władze tego miasta zamiast to docenić lub chociaż zauważyć- postanowiły budować konkurencyjną - wyższą, nową- co tam ta stara wieża. Może to już taka tradycja nowa w Polsce, że ludzie związani z władzą chcą budować wieże, jedną, albo dwie- bliźniacze. Zamiast promować co dała natura i historia stawia się o 11 metrów wyższe od Mysiej Wieży żelastwo.
A do tych, którzy tu tak bronią tej inwestycji- Jaki macie w ty interes, kto wam kazał pisać?? Jeśli wam tak tęskno to wybudujcie sobie w ogródku. Ponoć wydzierżawienie takiej małej działeczki pod taką inwestycję to kilkanaście tysięcy zł miesięcznie- można żyć. 07:50, 05.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RexRex

2 1

Masz całkowitą rację. 09:57, 05.10.2019


popielpopiel

1 3

Wieża nie będzie wyższa od tej właściwej. Wysokość 40m to wysokość bezwzględna. Mysia wieża jest na górce i mimo że wysokość bezwzględna będzie niższa, za to względna wyższa. Wystarczy chcieć to chociaż zauważyć. Jeśli chodzi o działkę to prawda, ktoś skasuje za wynajem, takie są prawa rynku. Prawdą też jest że Polkomtel też buduje maszt żeby zarobić, nie dla krajobrazu. Ja bym tym wszystkim malkontentom wyłączył komórki na 3 dni, dopiero byłby płacz i krzywda. Prąd też bo ze śmierdzącego węgla. Jeśli chodzi o trucie to przede wszystkim szkodzi wysoko przetworzone i nasycone chemicznym syfem jedzenie po które krzykacze biegną do biedry czy innego lidla z radością witając niskie ceny. Te krzyki to czysty populizm, w Polsce sami fachowcy od wszystkiego, tak tak, Ty też wiesz najlepiej. 14:53, 05.10.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MaxMax

6 1

Niech K. Modrzejewski wybuduje sobie ten maszt w Strzelnie,koło swojego domu i niech bierze zapłatę, którą straci później na lekarzy.
Wypad z Kruszwicy.....ju 21:20, 05.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JJJJ

1 0

Popieram w 100% 21:23, 05.10.2019


RamboRambo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TeodorTeodor

2 5

W Kruszwicy są już 3 przekaźniki telefonii komórkowej, 2 na kominie cukrowni i jeden na kościele św.Teresy i nikt nie protestował?przynajmniej na Zagoplu będzie lepszy zasięg 21:23, 05.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JJJJ

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JJJJ

5 0

Jestem ciekaw,czy mieszkańców którzy mieszkają obok Tereski i cukrowni też tak Burmistrz wyrolowal,tak jak chce wyrolować mieszkańców Zagopla. 21:32, 05.10.2019


2 0

A co za anteny są na wieży wodociągów? 14:02, 06.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


J21J21

4 1

Sąsiedzi jednego Pana z władz miasta K-ca chcieli wybudować na swoim gruncie budynek gospodarczy jednak nie otrzymali zgody ze względu na zapachy,które będą wyczuwalne z tego budynku!!!!?Jednak od tych zamachów inwentarza zwierzęcego jak wiemy jeszcze nikt nie umarł!!!A w takim przypadku wladze miasta podpisały decyzję na takie przedsięwzięcie,które faktycznie zagraża zdrowiu ludzkiemu.Istna paranoja!!!! 09:01, 07.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%