Zamknij

Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy z ważnym komunikatem. Kiedy będą u Ciebie?

08:41, 13.01.2022 . Aktualizacja: 16:51, 14.01.2022
Skomentuj

Szanowni Państwo,

W związku z wymaganiami dotyczącymi konieczności wprowadzenia systemu kontroli i monitoringu odbioru odpadów Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy sp. z o.o prosi mieszkańców o udostępnienie posiadanych pojemników na odpady w celu ich inwentaryzacji i montażu elementów systemu zgodnie z poniższymi informacjami:

• inwentaryzacja dotyczy nieruchomości zamieszkałych ( domy jednorodzinne, wspólnoty mieszkaniowe), nie dotyczy nieruchomości niezamieszkałych ( zakłady pracy, instytucje, ogrody działkowe, itp.)
• o wymaganej dacie udostępnienia pojemników mieszkańcy zostaną poinformowani z 7 dniowym wyprzedzeniem
• prosimy o wystawienie wszystkich posiadanych pojemników do odbioru odpadów w wymaganym dniu
• wstępny harmonogram udostępniania pojemników stanowi załącznik do niniejszej

informacji oraz znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://www.bip.pk-kruszwica.pl/116,ogloszenia-i-komunikaty (Przedsiębiorstwo Komunalne zastrzega sobie prawo wprowadzania bieżących zmian w harmonogramie)
• dodatkowo informujemy o uruchomieniu systemu monitoringu na pojazdach odbierających odpady
• jednocześnie przypominamy o konieczności segregacji odpadów oraz obowiązującym „Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy”
(www.bip.kruszwica.gmina.pl / zakładka „Gospodarka odpadami komunalnymi”)

W sprawie uzyskania bieżących informacji lub wyjaśnień prosimy o kontakt: tel : 52 3515 290 , 52 3515 437 e-mail: [email protected]

[ZT]18765[/ZT]

[ZT]18763[/ZT]

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(87)

KoszKosz

28 6

Jak Gmina da swoje pojemniki to niech je znakuje. Pojemiki które mam są kupione za moje pieniądze i nie zgadzam się z żadnym znakowaniem. 09:13, 13.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KwiatekKwiatek

6 7

się możesz nie zgadzać, powodzenia hahahaha 09:35, 13.01.2022


Brawo KoszBrawo Kosz

2 0

Jak gmina da pojemniki, to niech wtedy sobie znakuje. Proponuję żeby najpierw wzięła i oznakował swoich pracowników, których można spotkać w godzinach pracy w Biedronce, Piekusiu, mięsnych, wożących i odbierających dzieci że żłobka. Też bym chciała żeby płacili mi za robienie zakupów w czasie pracy. 07:23, 18.01.2022


reo

MieszkankaMieszkanka

24 5

A mieszkańcy bloków na worki tez będą przyklejali naklejki? Weźcie się za sprawdzanie poprawności segregacji w blokach. W domku jednorodzinnym łatwo powiedzieć, ze nie taki kolor worka, i że następnym razem nie odbierzecie. A w blokach wolna amerykanka, nikt nie segreguje! 09:22, 13.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolaPola

3 4

Mieszkanka- z doświadczenia mówisz? Ja akurat segreguję i proszę mnie nie obrażać .Mieszkańcy domków nie podrzucają problematycznych śmieci do kontenerów przed blokami? 20:59, 13.01.2022


NowyNowy

0 1

A może to właściciele ogródków działkowych podrzucaja? Po co właściciele domków mają podrzucać smieci skoro gmina jest zobowiązana odebrać smieci od wszystkich mieszkańców. Kazdy wypelnial deklaracje a limitów smieci nie ma. 20:21, 15.01.2022


Kosz2.. Kosz2..

29 4

W żadnej gminie nie ma takiego syfu. Tylko Kruszwica nie potrafi dać koszy i worków za darmo. Wszędzie dookoła każda gmina daje kosze. A u nas na wszystkim muszą zarabiać. WSTYD!!!! 09:31, 13.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

0 0

No u nas jest porządek....po co ma gmina dawac worki,albo pojemniki jak jest w innych gminach....u nas potrafią dawa podwyzki i wieczne pretensje ze a to nie taki kolor worka,s to za duzy worek... no bo taka polityka!!! Chyba jakby zewnętrzna firma zbierala odpady byloby taniej i uczciwie,bo w zadnej gminie na okolice nie zbieraja odpadow swoje komunalki 14:57, 17.01.2022


OwcaOwca

12 18

Barany, to nie jest wymysł gminy czy przedsiębiorstwa to wymuszają zmiany w ustawie dotyczące ewidencji pojemników. 09:33, 13.01.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

KIKKIK

5 12

To prawda ale prosty lud tego nie kuma i wszystko by chciał za darmo, ale czego się spodziewać po nich spodziewać. 12:28, 13.01.2022


Wilk Wilk

7 3

Owca uważaj żeby się nie zjadł wilk jak będziesz opowiadać głupoty prześledź stawki w ościennych gminach czy w miastach i mało tego tam nikt nie znaczy pojemników chociaż większość daje chociaż worki i ,a za taką stawkę jaka jest w kruszwicy to stać i na pojemniki tylko trzeba umieć gospodarowac, a że u nas niema dobrego gospodarza to nie wina mieszkańców 15:01, 13.01.2022


Do OwcaDo Owca

5 3

Jakaś podstawa prawna? 17:19, 13.01.2022


kosz na śmiecikosz na śmieci

1 0

To PiSowska ustawa i tak ona i cały PiS powinni znaleźć się w koszu. 01:01, 14.01.2022


18 1

A jak w marcu wymienię pojemniki, to będę odpadowym przestępcą? 09:34, 13.01.2022

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PP

3 8

Zgłaszasz jełopie i ci znakują. Takie to trudne do zrozumienia ? 21:25, 13.01.2022


8 3

Nie życzę sobie obrażania mnie. Kim ty jesteś, że tak obnosisz się wobec innych? Pracownikiem komunalki czy urzędu? A poza tym, to mam ciągle coś zgłaszać do komunalki? Przez kilkanaście miesięcy nie potrafili przyjść odczytać wody i musiałem zgłaszać. Brali pieniądze tak jakby normalnie chodzili. Teraz też, dla nich kasa a dla nas obowiązki. 21:51, 13.01.2022


3 3

Już wiem, że komunalki. Miło traktujecie klientów. 21:53, 13.01.2022


Kulturalny Kulturalny

2 4

Ja mam pytanie do Pana P ,jeśli jest pracownikiem komunalki to czy wszyscy są tacy kulturalni w komunalce nazywając klientów jełopami , jeśli tak to mamy odpowiedź dlaczego jest tyle zachodu ze śmieciami w naszej gminie mam nadzieję że w urzędzie miejskim są bardziej kulturalni 12:11, 14.01.2022


1 0

Nudzisz się na tej popoludniówce? 20:45, 14.01.2022


HfdHfd

7 11

W blokach nie dostają worków tylko kupują za własne pieniądze pojemniki w które się dużo odpadów mieści więc nie jeżdżą i po gminie nie podrzucają jak to robią niektórzy z domków bo nie chcą dokupować worków. Po drugie w blokach jeden drugiemu patrzy na ręce co i gdzie wrzuca. Stać na domy, stać na drogie auta, telefony to każda posesja powinna mieć pojemniki a nie worki, skończyłoby się podrzucanie śmieci gdzie popadnie. 09:59, 13.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KjKj

12 0

To znaczy że ktoś stoi koło śmietnika i patrzy jak segreguje sąsiad. Czy zawsze tak trafi że przy kontrze spotkają się dwie osoby. Ile ludzi wynosi śmieci wieczorem jak nikt nie widzi. Weź koło i puknij się w czoło. 10:32, 13.01.2022


Do HfdDo Hfd

8 0

To co sąsiad zagląda Pani/Panu w worek ze zmiszanymi odpadami czy nie ma tam plastiku papieru albo bio? Co za bzdury! 13:11, 13.01.2022


GośćGość

1 1

W naszej "wspólnocie" owszem, mamy takiego strażnika smietnikowego, który grzebie w cudzych workach ? 16:55, 13.01.2022


TeodorTeodor

11 2

Czas na Pegasusa w śmietnikach,jeszcze sami musimy za to zapłacić, złodziejstwo w biały dzień 10:03, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Batman Batman

11 3

Co to za segregacja ,jak zabierają i tak walą w jeden kocioł????? 10:25, 13.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SylwiaSylwia

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JanJan

4 0

Widać ze nie masz o tym pojęcia, nikt nie miesza odpadów po segregacji. Zasada nie masz wiedzy nie pisz bzdur. 08:55, 14.01.2022


PikaczuPikaczu

9 3

Niech w gmina zainteresuje się tymi którzy sfałszowali wypełniając Deklaracje na odpady podając mniejszą ilość osób w zamieszkujących w podanym miejscu zamieszkania ,a jest dużo takich przypadków 10:39, 13.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

2 2

Proponuję najpierw sprawdzić czy u Pikaczu czasem nie zamieszkał jakiś Bulbazaur 16:57, 13.01.2022


PoliPoli

6 3

W Sławsku Wielkim jest gumowe ucho 11:03, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawskaKujawska

5 3

Spokojnie, mieszkańcy bloków przy ulicy Kujawskiej nie muszą się tym martwić. Nie ma jej na liście a to chyba najbardziej "zaludniona" ulica, z blokami ? 11:06, 13.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Kujawska. Kujawska.

2 0

Tak się składa, że na kujawską są notorycznie podrzucane wory śmieci szczególnie przy przychodni ;) 15:35, 13.01.2022


Też z KujawskiejTeż z Kujawskiej

3 0

Spokojnie , Kujawską też oczipują , nie ma jej na liście , bo prośba jest skierowana do mieszkańców , którzy muszą "udostępniać" pojemniki. Na Kujawskiej wszystkie kontenery i pojemniki są , no nie czarujmy się "ogólnodostępne"...więc problemu nie ma. Wystarczy zadzwonić i zapytać , jeśli się czegoś nie rozumie. 17:41, 13.01.2022


Z jedynkiZ jedynki

0 2

Jednak nie wszystkie są tak "ogólnodostępne" na tej Kujawskiej... 18:31, 13.01.2022


MieszkankaMieszkanka

10 3

A w bloku mam kosz spod zlewu wystawic? Czy rolkę worków na śmieci z Biedronki żeby poznalowali 14:43, 13.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Mieszkankado Mieszkanka

2 0

Widać, że za trudne do ogarnięcia. Na to nie poradzimy niestety. 21:33, 13.01.2022


PO PSLPO PSL

15 2

Władze gminy, radni dorzuca się do płacenia za śmieci. Podwyżki dostali, to muszą nam podwyżki też dołożyć! 17:16, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Naród zapłaci Naród zapłaci

13 2

Gmina wymyśliła sobie monitoring w samochodach, znakowanie pojemników, elektroniczne zliczanie odstawianych odpadów, a koszty tego wszystkiego pokryją mieszkańcy. Gdyby tego wszystkiego nie było śmieci byłyby znacznie tańsze. 17:42, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mój stary pisiormój stary pisior

16 2

1. Nie można inwentaryzować czyjejś własności - kto to ku.......... wymyślił ? xD
2. Podstawy prawne poproszę.
3. Kiedy obniżycie ceny za odpady ?
4. Jak nie macie co robić, to poproście ludzi o dostęp do informacji publicznej - niech przysyłają pisma z prośbą o liczbę krzeseł, śrub 1/2 calowych, lamp ledowych i innych - wtedy będziecie mieli co robić a nie dupę zawracać normalnym ludziom 17:45, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

16 0

A może gmina poda jak takie zabawy wpływają na koszt odbioru śmieci, bo zysku tu żadnego, podobnie jak logiki w działaniu, nie widać. Może pora przewietrzyć stołki odpowiedzialnych za system śmieciowy i nagle okaże się, że nie dość, że jest taniej to i lepiej. Od lat w urzędzie ta sama grupa robi jakieś rewolucję w śmieciach, a efekt taki, że jest drożej. Bo wszystko dla wygody urzędnika. Uważam i jestem gotów to udowodnić, że odpady można zbierać efektywniej i taniej o kilka złotych od osoby w miesiącu. Ale nie przy tych burmistrzach i urzędnikach. O radnych nie ma co wspominać, bo przy podwyżkach to nawet nie ma dyskusji. 18:16, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZorroZorro

14 1

Stawki w gminie Kruszwica rosną co rok i to się nie zmieni dopóki gminą będzie w przeważającej większości rządzić rada "pedagogiczna "teraz chyba zbierają kase na trąbke bo podobna Witczakowi zachciało się hejnału niech sobie tam w polu w Rzepowie trąbi.Wniosek we władzach gminy ZERO nauczycieli trzeba nam ludzi kreatywnych,efektywnych i ambitnycy.? 18:30, 13.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanosikJanosik

7 3

Zgadzam się! Nauczyciele nie powinny rządzić nasza gminą. 18:48, 13.01.2022


Wyborca z... Wyborca z...

0 0

Stary. Pod twoim ostatnim zdaniem podpisuje się obiema rękami. A nawet nogą. Dość już leśnych dziadków i towarzystwa wzajemnej adoracji w tym urzędzie. 20:56, 27.01.2022


23 zł RADZIEJÓW23 zł RADZIEJÓW

10 0

Właśnie sprawdzam stawki w gminach ościennych. Gmina Radziejów 23 zł, a z kompostowaniem odpadów 21 zł. Dają jeden pojemnik na zmieszane i worki na resztę. Odbiorca odpadów P.G.K. „SANIKO” Sp. z o.o. We Włocławku 18:47, 13.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie do wiaryNie do wiary

2 2

Gmina Gniewkowo 32 zł , Gmina Dąbrowa 32 zł , Gmina Strzelno - w trakcie przetargu ,przeglądałem nawet stawki aktualne po przetargach w innych gminach w Polsce , oscylują w granicach 30 - 33 zł. Radziejów - stare stawki. 20:30, 13.01.2022


Uwierz w niskieUwierz w niskie

6 0

Gmina Radziejów stawki aktualne 23 zł
https://www.ugradziejow.pl/art/774/zawiadomienie-o-zmianie-stawek-oplaty-za-gospodarowanie-odpadami-komunalnymi-obowiazujacej-od-1-stycznia-2022-roku 20:57, 13.01.2022


26 zł  miasto RADZIE26 zł miasto RADZIE

10 1

Stawka podana na rok 2021 (nowej stawki nie mogę znaleźć) Miasto Radziejów 26 zł, a z kompostowaniem odpadów 24 zł. Dają jeden pojemnik na zmieszane i worki na resztę. Odbiorca odpadów P.G.K. „SANIKO” Sp. z o.o. We Włocławku 18:51, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PikuśPikuś

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MM

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


16 zł JEZIORA WIELKI16 zł JEZIORA WIELKI

8 2

Stawka na rok 2021 (nowej stawki nie mogę znaleźć) Gmina Jeziora Wielkie 16 zł, a z kompostowaniem odpadów 15,50 zł. 19:52, 13.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OpozycjaOpozycja

0 0

W tym roku chyba 19 18:45, 18.01.2022


Mieszkaniec Mieszkaniec

11 3

A gdzie są postępowania admistracyjne za tych co nie płacą w du... gminę mają a Witczak z Krajniakkem mówili że będą ściągać należności i gdzie ściągają chyba sobie marynarki w biurze a my płacimy za tych co nie płacą. Gmina Jeziora Wielkie 17 zł od osoby rok 2022 i też wożą częściowo do Inowrocławia na wysypisko a chyba dalej jest jak z Kruszwicy. Brak do słów panowie burmistrzowie i wstyd że ludzie was wybrali a wy tak robicie dla siebie o podwyżkę umiecie wystąpić ale dla ludzi już nie a chyba to oni was wybierają otrząśnięcie się i zacznijcie robić coś dla ludzi a nie hejnał i zjeżdżalnia wsadźcie to sobie wiecie gdzie 20:07, 13.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

0 0

Kruszwica dwa razy tyle co Jeziora Wielkie ....gmina biedniejsz....maja dwa razy dalej do odwozenia i jakos jeszcze zostaje na paliwo,na utrzymanie pracownikow....a tutaj wiecznie malo i podwyzka mieszkancom....a co niech wyborcy płacą,przecież sami wybrali takie wladze gminne....rade.... 15:16, 17.01.2022


GienekGienek

13 1

Skoro wiceburmistrz jest w zarządzie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich i z tego przytulił za 10 miesięcy w 2020 r. ponad 7.000 złotych może niech zasięgnie języka, żeby u nas śmieci też kosztowały 17 zł. 20:48, 13.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Z KarskaZ Karska

1 0

Wic ma kasy ful dla niego jest bez różnicy czy zapłaci 32zl czy 17zl. Ma wszystko i wszystkich w d... e. Pomyśl chłoptysiu z czego mamy płacić my emeryci. Oddam ci 1200zł i spróbuj wyżyć z tego przez miesiąc. Chyba pochodzisz ze wsi na której mieszka dużo starszych osób. WSTYD nam za ciebie. 08:44, 14.01.2022


Do #z karska#Do #z karska#

4 0

Szanowny Emerycie, za 1200 zł emerytury, wasz *rodak* wiceburmistrz w ogóle by tyłka nie podniósł do roboty. Przecież z jednej rady nadzorczej dostaje więcej, nie mówiąc o wypłacie w gminie gdzie pewnie z 10 tys. Zł wyciąga. 11:29, 14.01.2022


do gościa z Karska do gościa z Karska

5 4

Trzeba było się uczyć to nie miałbyś problemu 11:52, 14.01.2022


KruszwiczaninKruszwiczanin

6 5

O co te larum. W ostatnich wyborach po raz kolejny daliście mandat zaufania nic mogącemu. Macie co wybraliście. 21:02, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

9 0

Chyba Ci którzy głosowali za "nic mogącym" się raczej nie wypowiadają i są zadowoleni z rządów 21:28, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MieszkaniecMieszkaniec

9 2

Ja chciałbym żeby ktoś z gminy mi wytłumaczył dlaczego od jednych mieszkańców na terenie gminy w pierwszym kwartale odpady są zabierane 36 razy a od innych 51 razy przy takiej samej opłacie. Skandalem jest odbieranie szkła raz na kwartał 21:59, 13.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MazollMazoll

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do mieszkaniecDo mieszkaniec

3 0

To jest bardzo dobre pytanie! 09:23, 14.01.2022


PawcioPawcio

3 1

Częstotliwość wywozów reguluje ustawa i nie jest to wymysł przedsiębiorstwa czy gminy. 11:48, 14.01.2022


Nie marudzić mi tu!Nie marudzić mi tu!

8 2

Ja tu muszę poprzeć Kruszwiczanina, dobrze gościu gada, cały czas wybieracie pana Darka i za kazdym razem mówicie, że nic nie robi i nic nie może. TO PO KIEGO CZŁONKA (Rady nadzorczej) wybieracie go co 4 lata na Prezesa UMiG już od 20 lat? To ni ma nikogo w Kruszwicy, żeby rzepowiaka zastapił ? A opozycja kruszwicka z Kruszy, pani Ilona, pan Artur, pan Grzegorz, pan Adam, pani Teresa, to przeciez spokojnie mogą gminą dowodzić, dlaczego nie chcą przejąc władzy? Boją się ,bo lepiej krytykowac i paczki wysyłac kombatantom, niż wziąć się za powazna robotę. Oni są śmieszni i pokazali ,że chodzi im o to samo co panu Darkowi na ostatnich sesjach,gdzie sobie wszyscy popodnosili pobory,a nam też,ale podatki. Jak by Tadeusz rządził, to byłoby lepiej, on miał łeb do rządzenia! 22:28, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gienek tez ma racjęGienek tez ma rację

8 1

A ja popieram wpis Gienka. Nasz Wicek doji z kasy bidne Jeziora Wielkie na 7000zł za 9 miesięcy, a oni i tak maja śmieci po 18 zł i jeszcze muszą płacić haracze tym członkom. Tam ktoś ma głowę do zarządzania,trzeba go zaszczepic do Kruszwicy na następna kadencje. 22:40, 13.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do analfabety do analfabety

2 0

doji ? co to jest hihihi ? 06:35, 14.01.2022


Do polonistyDo polonisty

0 2

Weź się człowieka nie czepiaj. Jak umisz pisać poprawnie to się ciesz i nie wytykaj innym. Mamy gwarę kujawską, która z powodzeniem funkcjonuje w naszym otoczeniu. A zapis, powiedzmy fonetyczny, który zastosował popierający Gienka jest do przeczytania. 08:40, 14.01.2022


Do do polonistyDo do polonisty

3 0

Twoja niestaranna pisownia, wymowa i rzekomy zapis fonetyczny, ma tyle wspólnego z gwarą i poprawnym zapisem fonetycznym, co władza z uczciwością. 17:46, 14.01.2022


12 1

A ten więcej w radzie w Jeziorach to nie wygląda trochę jak konflikt interesu z naszą komunalką? Tak samo jak obecność przewodniczącego rady Inowrocławia w naszej komunalce? 23:19, 13.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikiMiki

5 2

Trzeba wiedzieć kto za czym w unii głosuje bo to wszystko zaczyna się tam. Nie w gminie. PiS PO jedno zło! 01:20, 14.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Za krótkie koryta ?Za krótkie koryta ?

5 0

Jaki konflikt interesów, te członki, to oni juz dobrze posprawdzali, czy mogą kasiorę za nic doić w zaprzyjaźninych gminach . Ale się obsadzają te ,,szwagry,,. Dna w *%#)!& nie mają urzędasy, ja bym ich wszystkich na bruczek, panie,na bruczek...... 01:35, 14.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

9 1

Jednego dnia przychodzą i wkładają w ogrodzenie harmonogram. Innego dnia to samo robią z informacją o udostępnieniu pojemników. Później przyjadą znakować. Papiery poniszczył deszcz i wiatr, jakiś człowiek wykonywał pracę bez sensu, a koszty rosną. Albo niech to jest robione z głową i szanowany klient, albo dajcie już sobie spokój i niech ktoś inny zajmie się obieraniem odpadów. A nuż będzie taniej i lepiej. Z korzyścią dla wszystkich. 17:39, 14.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SwarożycSwarożyc

2 3

To wierutne kłamstwo nacechowane wywrotowo płynące z twojej nienawiści i braku zrozumienia. 22:20, 14.01.2022


PytaniePytanie

10 2

A od kiedy "osoba obca", nieupoważniona przeze mnie moze inwentaryzować moją prywatną własność? 12:50, 15.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A podstawa prawna?A podstawa prawna?

7 0

Nie ma takiego prawa,aby swoją własność oddawać w obce ręce,żeby mi ja oznaczyli jakimś szyfrem. Od oznaczania pojemników na śmieci u mnie na podwórku jest tylko i wyłącznie mój kot (samiec),który ma w obowiązku i zwyczaju olewac swoim moczem te kubły co najmniej 6-10 razy na dobę i tylko on jest do tego upowazniony. Inne osobniki w tym te z gminy i komunalki na pewno tego zaszcytu nie dostąpią.Prawo na to nie pozwala i zakres obowiązków mojego kocura też. 16:20, 15.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TaWładza musi odejśćTaWładza musi odejść

11 0

A po co oni chcą znaczyć te kubły szyframi? Jedyny sens takiego kroku jest taki, że chcą obciązyc większymi kosztami tych , którzy wyprodukują więcej smieci. Innego ja nie widzę. Jeżeli tak, to znów pojawią się smieci w lasach i na drogach, tak to się zakończy. Przecież ci nieudacznicy z gminy i komunalki niech oddadzą te śmieci firmie zewnetrznej tak jak w Radziejowie. Mniej ludzie płacą i wszyscy maja spokój, ale nie w Kruszwicy takie rzeczy. U nas prezes komunalki musi miec 18 tysiecy wypłaty, ksiegowa tez chyba 17 tysięcy, burmistrz to juz wiadomo ponad 20 tysięcy, A skąd to brac, otóz podnieśc opłaty śmieciowe i dla wszystkich starczy na pensje ministerialne i prezydenckie. 16:35, 15.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej KlepperAndrzej Klepper

4 1

Ta władza sama nie odejdzie, trzeba kupić taczki u Bryla i zapakować ich na te taki i wywieźć minimum do Rzeszowa, zeby dopiero wrócili po nowych wyborach,albo do lochu pod mysią wieżą i wypuścić za trzy lata,a później na kwarantannę na Białoruś na 2 lata i dopiero ich wpuścic do gminy naszej. 19:39, 15.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

8 2

To są moje pojemniki kupione za moje ciężko zarobione pieniądze, komunalka jak chce to niech kupi pojemniki, oznaczy i przekaże w użytkowanie (burmistrz i radni mogą się dołożyć). 11:19, 16.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MikiMiki

2 2

Ludzie liczą każdy grosz inflacja dobija gospodarstwa domowe ceny powalają a ta sytuacja wymusza na mieszkańcach zakup lub wymianę nowych pojemników. Te do tanich nie należą w niektórych przypadkach to koszt. Koło tys zl. 00:13, 17.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damian KulickiDamian Kulicki

1 1

Każdy wpis podejmuje inny temat: skomplikowanych relacji oraz emocji, które czasem trudno opanować, konsekwencji naszych zachowań, więzi, które tworzą się w rodzinie i w grupie rówieśniczej. Znajdziemy tu historie o miłości, rywalizacji, brawurze i jej konsekwencjach, braku akceptacji dla odmienności i o poczuciu odpowiedzialności. Każda z nich to epizod z życia nastolatków i osób z ich otoczenia. Bohaterowie wpisów, wydawać by się mogło *%#)!& są tak realistyczni, że mamy wrażenie, jakby żyli obok nas. A może nawet ich znamy ? 14:59, 17.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KoniosrajKoniosraj

0 0

Damian a może byś tak wpadł popedałować ? No a wpis w punkt i na pohybel ignorantom i ludziom pozbawionym empati odnoszących się z sarkastycznym marazmem do rzeczywistości. 22:44, 17.01.2022


MieszkaniecMieszkaniec

4 0

Najważniejsze, żeby mieszkańcy byli jednomyślni i nie udostępniali swoich prywatnych pojemników. 18:41, 18.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Portal SamorządowyPortal Samorządowy

7 1

Oni płacą najmniej
Jak już pisaliśmy, w przypadku najniższych opłat wiele zależy od decyzji radnych i wysokości dopłaty do systemu odpadowego z budżetu. W ostatnich dniach uchwały o tego typu dopłatach podjęto w wielu gminach.
Najtaniej jest w Chełmie, gdzie opłata to 10,50 zł od osoby. Jak, jednak przyznawał w rozmowie z naszym portalem prezydent Jakub Banaszek, miasto do systemu odpadowego dopłaca.
Niskie opłaty obowiązują w Toruniu, który do dopłat się nie przyznaje. Osoba w gospodarstwie w zabudowie wielorodzinnej płaci tu 14 złotych, a w zabudowie jednorodzinnej 15 zł.
Tanio jest także w Ciechanowie, gdzie opłata to 13 zł od osoby.
Krzysztof Kosiński, prezydent Ciechanowa, tłumaczył: - Kilka elementów jest tu decydujących. Po pierwsze: mamy swoją spółkę. Miasto jest jej wyłącznym właścicielem. Po drugie: dysponujemy własną instalacją przetwarzania odpadów, w tym sortownią i kompostownią. Po trzecie: mamy nową nieckę składowiska odpadów. Nasza miejska spółka świadczy również usługi wielu innym miastom i gminom. Nie tylko my nie dopłacamy, ale miejska spółka zarabia. W 2019 roku jej czysty zysk wyniósł 5,9 mln, w pandemicznym 2020 roku - blisko 1,7 mln zł. Sam system się bilansuje, bo jest dobrze zaplanowany i świetnie zarządzany.
Tanio jest także w Ostrołęce. Wynika to przede wszystkim z faktu, że miasto ma własną segregatornię śmieci i wysypisko odpadów. Mieszkańcy płacą obecnie 12,50 zł od osoby.
Niewiele więcej, bo 13 złotych, płacą mieszkańcy Stalowej Woli, która podobnie jak Ciechanów posiada instalację z której korzystają sąsiednie gminy.
Z dużych aglomeracji najtaniej jest w Gdańsku, gdzie wysokość opłat uzależniona jest od powierzchni mieszkania. Obecnie za śmieci posegregowane trzeba płacić 88 grosz za metr kwadratowy lokalu. Trzyosobowa rodzina w 50-metrowym mieszkaniu w Gdańsku zapłaci więc 44 złote, czyli niespełna 15 złotych od osoby. 06:09, 19.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbcAbc

3 1

Tak sobie czytam... każdy drze "japę" bo za drogo, bo niedobrze. W necie każdy mądry.... może tak się skrzyknąć i wyrazić swój sprzeciw i niezadowolenie pod siedzibą UM i "komunalki" hm??? 14:16, 21.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%