Streetcom ma zająć się kompleksową obsługą marki Wawrzyniec w zakresie social mediów. W przypadku Finuu podejmie się natomiast tematów związanych z contentem sposoringowym do telewizji.
Ze strony Kruszwicy S.A. za projekt odpowiadają Barbara Mufin, senior brand manager, Katarzyna Koczyk, brand manager Wawrzyniec i Iwona Janeczek, brand manager Finnu.
Po stronie Streetcom zespół koordynuje Urszula Hołub, managing director. Działania będą realizowane na podstawie przedłużonej umowy, jaką zawarto w wyniku wygranego przez Streetcom przetargu. Obsługa dla marki Finnu została pozyskana w wyniku rekomendacji.
tłuszczowiec11:44, 08.03.2019
Kto by pomyślał, kiedyś szło wszystko bez marketingu, całe miasto miało darmowy olej i margarynę w dowolnych ilościach. Gdzie te czasy? Gdzie ci ludzie?
Ahmed14:37, 08.03.2019
Heh do tego zarabiasz w porywach 2300.. Mowa o wozkowych magazynierach Śmiech na sali teraz to Żyd jest właścicielem więc prędzej na sucho by się dał ogolic niż rozdawać olej margaryne
0 0
Trzeba było się uczyć panie wózków.