Zamknij

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A. przedłużyły współpracę ze Streetcom

10:04, 08.03.2019 Aktualizacja: 10:09, 08.03.2019
Skomentuj


Kruszwica S.A. rozszerzyła i przedłużyła umowę z firmą obsługującą projekty związane z marką Wawrzyniec i Finuu.

Streetcom ma zająć się kompleksową obsługą marki Wawrzyniec w zakresie social mediów. W przypadku Finuu podejmie się natomiast tematów związanych z contentem sposoringowym do telewizji.

Ze strony Kruszwicy S.A. za projekt odpowiadają Barbara Mufin, senior brand manager, Katarzyna Koczyk, brand manager Wawrzyniec i Iwona Janeczek,  brand manager Finnu.

Po stronie Streetcom zespół koordynuje Urszula Hołub, managing director. Działania będą realizowane na podstawie przedłużonej umowy, jaką zawarto  w wyniku wygranego przez Streetcom przetargu. Obsługa dla marki Finnu została pozyskana w wyniku rekomendacji. 

(RED)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

tłuszczowiectłuszczowiec

3 0

Kto by pomyślał, kiedyś szło wszystko bez marketingu, całe miasto miało darmowy olej i margarynę w dowolnych ilościach. Gdzie te czasy? Gdzie ci ludzie?

11:44, 08.03.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AhmedAhmed

3 0

Heh do tego zarabiasz w porywach 2300.. Mowa o wozkowych magazynierach Śmiech na sali teraz to Żyd jest właścicielem więc prędzej na sucho by się dał ogolic niż rozdawać olej margaryne

14:37, 08.03.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PierdzistołekPierdzistołek

0 0

Trzeba było się uczyć panie wózków.

05:24, 18.03.2019

0%