Zamknij
Promuj to ogłoszenie

Referent ds. logistyki

Data dodania: 2022-08-04 10:18:18ID: 769

+48Pokaż numer[email protected]

Jesteśmy jedną z największych firm branży spożywczej w Polsce, nasze produkty sprzedajemy do ponad 90 krajów świata.
Dołącz do zespołu Grupy Polmlek!
Zacznij pracę w PHZ SM LACPOL Sp. z o.o. w Zakładzie Mleczarskim w Piotrkowie Kujawskim
Tworzymy ambitny zespół. Wykorzystaj szansę, rozwijaj się z nami !!

Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:

Referent ds. Logistyki

Oczekiwania:
• minimum średnie wykształcenie,
• praktyczne umiejętności pracy z MS Office
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
• mile widziane doświadczenie we współpracy z sieciami lokalnymi lub dystrybutorami,
• podstawową umiejętność obsługi Excela,
• zdolności perswazji i analitycznego myślenia,
• komunikatywność
• dyspozycyjność
• umiejętność pracy w zespole
• operatywność w działaniu
• sumienność

Obowiązki:
• obsługa i utrzymanie relacje z klientami
• realizacja celów sprzedażowych
• wsparcie i organizacja działania, procesów w Dziale Sprzedaży
• przygotowywanie ofert handlowych po konsultacji z przełożonym lub handlowcem
• utrzymywanie kontaktów z klientem podczas całego procesu sprzedażowego, realizacyjnego i opieki posprzedażnej
• identyfikowanie rynkowego potencjału klientów i jego rozwój
• aktualizowanie listy obecnych kontrahentów oraz pozyskiwanie nowych odbiorców
• współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w spółce
• projektowanie nowych narzędzi raportowania/rozliczania mających na celu poprawę efektywności działania.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i kompetencji
• Premie miesięczne i dodatki
• Ponosimy koszty badań lekarskich + koszt wyrobienia książeczki sanepidu
• Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt pod numerem pod nr tel. 54 285 53 26,
+48 532 436 991, e-mail: [email protected]


Promuj to ogłoszenie
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA