Zamknij

Strażacy z Kruszwicy biorą pieniądze za cały etat a nie pracują ani dnia. Jeżdżą w tym czasie z burakami. Czy radni tego nie widzą że etatowi kierowcy w straży pożarnej dorabiają na samochodach w cukrowni? Lista obecności podpisywana wzorcowo na koniec miesiąca i wypłata się należy od burmistrza. Strażacy musza odpuszczać wyjazdy bo nie mają kierowcy.19-11-2018 14:19:51

Nie radny
1219

Komentarze (53)

998998

20 6

I kolejny raz ktoś nie doinformowany chcący za wszelką cenę upokorzyć strażaków. Dla wszystkich informacji nie było, nie ma i nigdy nie będzie sytuacji żeby straż nie wyjechała do zdarzenia z jakiego kolwiek powodu to po pierwsze po drugie jedni po prostu dorabiaja, a inni siedzą przed komputerem, wymyślają bzdury i piszą na portalach internetowych. 18:37, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Krzysztof W.Krzysztof W.

18 7

A skoro ktoś jest tak "odważny" żeby wymyślać takie głupstwa niech ujawni się w Nicku, a nie ukrywa pod "nie radny". Zwyky tchórz i poszukiwacz taniej sensacji. 18:42, 19.11.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


FireFire

13 6

I jeszcze nigdy się nie zdarzyło, że musieliśmy odpuścić jaki kolwiek wyjazd z powodu braku kierowcy. Zawsze na służbie jest kierowca i zawsze wyjeżdżamy do zdarzenia. Pozdrawiam 18:47, 19.11.2018


ObywatelObywatel

14 6

Strażak to bardzo szlachetny zawód. Tam gdzie wydarzy się coś złego, jakaś tragedia, każdy człowiek ucieka stamtąd jak najdalej. A strażak musi tam wejść i z wiekim trudem poradzić sobie z tym z czym zwyczajny człowiek bez odpowiedniego sprzętu nie dałby rady! Praca strażaka jest nie oceniona !!!
Więc zwracam się bezpośrednio do osoby, która falą hejtu próbuje w jakiś sposób upokorzyć strażaków.
Życzę ci, abyś kiedyś doświadczył takiej sytuacji, że będziesz zmuszony zadzwonić na nr 998 ...
Jestem ciekaw czy wtedy zmienisz zdanie jeśli okaże się, że kierowca wozu strażackiego stanie na wysokości zadania i łaskawie przyjedzie do ciebie z całą załogą tylko po to, żeby pomóc właśnie takiej okropnej osobie jak TY!
Pozdrawiam serdecznie chłopaków z OSP w Kruszwicy
Jesteście niedoceniani a ci *%#)!& ludzie nie mają pojęcia co tak naprawdę dla nich robicie! 18:48, 19.11.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

StrażakStrażak

3 9

Życzysz komuś pożaru? Widac, że prawy z Ciebie obywatel... 19:30, 19.11.2018


Obywatel Obywatel

9 1

Życzę czy nie życzę to nie istotne!
Po co tak hejtuje?!
Jak wydarzy się tragedia to z płaczem będzie dzwonił po straż! 19:35, 19.11.2018


StrażakStrażak

3 7

Chyba jednak istotne jeśli jesteś strażakiem to raczej pomagasz ludziom a nie im życzysz źle. Waż słowa przyjacielu i temperament. 19:54, 19.11.2018


ObywatelObywatel

8 2

No wybacz, ale ja strażakiem nie jestem!
Jestem zwykłym prostym człowiekiem, ale mimo mojej prostoty potrafię docenić ciężką pracę strażaka!
A ty afiszując się po nickiem "strażak" nie masz pojęcia chyba na jaki temat jest wgl ta dyskusja!
Jestem ciekaw czy ty wielki "strażaku" chociaż raz widziałeś pożar na oczy. Podejrzewam, że nie. Bo gdybyś widział, to nie kolaborowałbyś w tym brodziku intelektualnym, gdyż iloraz twojej inteligencji nie przekracza poziomu powyżej przeciętnego!
Dziękuje za uwagę ! 20:20, 19.11.2018


OSPOSP

8 13

Jeśli coś jest na rzeczy to sprawą powinna zająć się rada miejska i skontrolować tego typu sprawy zwłaszcza, że osp jest doceniona i to dość mocno pod względem finansowym. 19:03, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wstydlaospwstydlaosp

8 14

Jeśli czymś się ma zająć rada miejska to zaangażowaniem strażaków w wybory o czym jeden z nich napisał 19 października krótko przed zamknięciem kampanii wyborczej.

"Jesteście na prawdę wspaniałą ekipą? na którą można zawsze liczyć???????? i dla tego ta kampania musi się udać!!! Bo to my chcemy szefa tego samego robiliśmy to dla nas i dla siebie panie Darku?bo nie chcemy zmian osobiscie nie ukrywam moj głos jest wszystkim znany , oddaje go obecnemu burmistrzowi Dariuszowi Witczakowi . Reszta z was indywidualnie musi zagłosować , TAK samo jak reszta społeczności naszej gminy, a teraz już nastał ciszaaaa jeszcze kilka minut. Tak że do ogłoszenia wyborów proszę wszystkich o zachowanie tej ciszy wyborczej i jej nie zakupić, nic nie udostępniać itp" 19:09, 19.11.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

StrażakStrażak

10 8

Strażak to szlachetny zawód i nie powinien się angażować w wybory tylko gasić pożary. 19:16, 19.11.2018


XDXD

10 6

W wybory może się angażować każdy. To jest indywidualna sprawa na kogo głosujemy. Strażak też człowiek i ma też prawo wyboru jak każdy. Nie pozdrawiam wszystkich przeciwników OSP. 19:21, 19.11.2018


KruszwiczaninKruszwiczanin

12 5

Dokładnie, każdy oprócz wykonywanego zawodu jest obywatelem, który ma prawo głosu i może popierać kogo chce. Pana burmistrza Witczaka poparł m.in strażak, a kontrkandydata np. ktoś z prawomocnym wyrokiem... Każdy ma swoje prawa. 19:25, 19.11.2018


inowrocławianininowrocławianin

7 9

Niezła przyzwoitość w tej waszej kruszwicy hahaha 19:31, 19.11.2018


123123

11 6

Zajmij się swoim Inowrocławiem i wszystkimi aferami tam. 19:34, 19.11.2018


Śmieszek Śmieszek

14 6

Idź ważyć śrutę lepiej ! I nie zajmuj się sprawami, które cię nie dotyczą 19:12, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

13 3

Dlaczego nie napiszecie kiedy będzie można na myjni karta płacić tylko na strażaków piszecie głupoty 19:20, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

12 8

To jest prawda nie dosyć że z wyrokiem to jeszcze został zwolniony za kradzież ropy i twierdzi że jest na emeryturze 19:29, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PaniPani

15 7

Ten pan "nie radny" to powinien walnąć się czymś ciężkim w głowę. Takie głupoty wypisuję na naszych kruszwickich strażaków. Gdyby nie oni to kto by gasił pożary, ratował ludzi z wypadków itp. Kruszwicy strażacy są najlepsi. A i reszta OSP z gminy również. 19:37, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

inowrocławianininowrocławianin

6 14

Tylko PSP!!! 19:41, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XDXD

4 0

nieźle się strażaki denerwują :D 22:38, 20.11.2018


Ktoś z OSPKtoś z OSP

15 8

Wskaż sytuację kiedy OSP nie wyjechało do akcji? To są pomówienia. Przypominam, że takie sprawy kończą się w sądzie.
P.S przed "że" stawia się przecinek analfabeto 19:43, 19.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

IntactusIntactus

2 3

Bardzo niegrzecznie jest nazywać kogoś analfabetą, kiedy samemu popełnia się błędy.
Po skrócie post scriptum (PS), nie stawia się kropki, poza tym zdanie kończy się kropką. 16:08, 23.11.2018


AbcAbc

1 2

O proszę. Znalazł się pan intelektualista. Błędy to wytykać potrafi tak jak oczerniać OSP. Brak słów. 22:09, 23.11.2018


inowrocławianininowrocławianin

8 11

Dlatego powinno się odpuścić OSP i postawić wszystko na Państwową Straż Pożarną. Miejmy nadzieje, że PiS do tego powróci co planował w tamtym roku:) 19:51, 19.11.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

strażak strażak

12 4

Każdy kto choć trochę jest w temacie zdaje sobie sprawę, że OSP robi bardzo dużo i ceni sobie współpracę z PSP i na odwrót strażacy PSP cenią nieocenioną pomoc ochotników. PiS także zrozumiał, że ten pomysł nie był do końca udany i się z tego wycofał, każdy jest człowiekiem, a naturą człowieka są m.in pomyłki. Brawo dla polityków PiS, że dalej w ten pomysł nie brną a "Inowrocławianin" to najwyraźniej człowiek zacofany nie mający o niczym pojęcia (z całym szacunkiem do mieszkańców Inowrocławia - chodzi jedną konkretną popsutą osobę, ale wiadomo w każdej rodzinie trafia się czarna owca). 20:02, 19.11.2018


strażak1strażak1

11 2

Dokładnie, powiem więcej.... większość strażaków zawodowych udziela się i zaczynało w OSP. 20:06, 19.11.2018


inowrocławianininowrocławianin

6 11

ile w was jadu i żalu. Szok. 20:12, 19.11.2018


Słowianka Słowianka

14 9

Co by nie było, to chłopaki z OSP (między innymi z Kruszwicy) to przystojniaki !
Pozdrawiam chłopaków z OSP z całej gminy Kruszwica!
Róbcie to co robicie bo to jest godne pochwały ;) :* 19:59, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dla InowrocławianinaDla Inowrocławianina

13 6

Mowisz, że trzeba odpuścić sobie OSP?? Bardzo ciekawe. Bez OSP to państwówka nie dałaby sobie rady. Może u siebie w mieście dają sobie radę, ale niekiedy potrzebują naszego wsparcia nawet w Inowrocławiu. Z całym szacunkiem dla PSP ale bez nas to byście mieli ciężko. I chce zaznaczyć, że nikogo tu nie obrażam. 20:00, 19.11.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

inowrocławianininowrocławianin

8 12

Gdyby rzucić te fundusze z OSP na PSP to byście kochaniutcy z OSP w końcu zauważyli różnice. 20:10, 19.11.2018


dla Inowrocławianinadla Inowrocławianina

9 5

Fundusze funduszami, ale PSP musiałoby zwiększyć również swoje budynki i obsady żeby dać sobie radę. Więc OSP było jest i bedzie. Nikt tego nie zmieni. 20:21, 19.11.2018


strażakstrażak

8 3

Kolejny raz udowadniasz swoją nie wiedzę. Fundusze dla OSP są z różnych źródeł, dla PSP także nie z jednego, więc myślę że nie realne byłoby w jakikolwiek sposób "przerzucić" pieniędzy z jednego do drugiego. Także zainteresuj się sprawą merytorycznie potem się wypowiadaj. 20:25, 19.11.2018


inowrocławianininowrocławianin

6 8

niczego bym nie przerzucał po prostu oszczędziłoby się na was a kasa by została w budżecie a wasze obowiązki by przejęła psp i już :) 20:35, 19.11.2018


StrażStraż

8 4

?Inowrocławianin" już ktoś napisał żebyś się przygotował merytorycznie i dopiero się wypowiadał, a Ty nadal swoje. Obowiązki przejęła by PSP??? Tak?? A nie pomyślałeś dlaczego tak nie jest?? Widać że myślenie nie jest Twoją mocną stroną więc wyjaśnię. Nie przejmą bo są za małe obsady na zmianach w PSP, winika to z wielu czynników, warunków i głównie z budżetu. Ty byś funduszy nie przerzucał, więc skąd byś wziął dodatkowe pieniądze?? Nie myślisz człowieku nic, tylko piszesz bzdury, żeby dolać oliwy do ognia. Następny szukający taniej sensacji. Mam nadzieję, że społeczność kruszwicka jest na tyle rozsądna i nie podziela zdań negujących OSP. Pozdrawiam. 00:58, 20.11.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


inowrocławianininowrocławianin

2 13

I by było w końcu jak trzeba :) 20:36, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldiWaldi

14 0

Co kogo obchodzi, co kto robi poza godzinami pracy. Jedni siedzą przy piwie u Zboralskigo, a inni wolą pracować. I nikogo nie powinno to obchodzić. Co za ludzie. 21:16, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AaaaaAaaaa

10 1

Być może zwykła ludzka zazdrość...."nie radny" może po prostu jest bezradny i stąd jego wywody na temat ludzi, którzy chcą radzić sobie w życiu jak najlepiej, nie idąc na łatwiznę, tylko uczciwie i ciężko pracując. No ale jak widać dla niektórych jest to nie zrozumiałe. Żal mi takich ludzi. Pozdrawiam wszystkich strażaków z gminy Kruszwica. 01:02, 20.11.2018


PomocPomoc

12 5

Co ja moge powiedzieć wszyscy doskonale wiemy kto oczernia i wypisuje bzdury żeby znaleźć sensacje a więc powiem krótko pracujemy wszyscy bo nie jedni z nas mają rodziny i muszą wykarmić je a pan niech sie zajmie swoimi 4 literami i zastanowi sie czy ma wszystko wporządku z główką bo z tego co wiemy to chyba komuś styki sie popaliły ps.może czas wrócić i nauczyć się wychowania 01:17, 20.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


milionerzymilionerzy

10 5

Z innej paki ile rocznie gminę kosztuje utrzymanie wszystkich jednostek osp ? Niektóre są zupełnie niepotrzebne 12:28, 20.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

:):)

4 0

hehe nie myśl, że dyskutujący tutaj z taką zaciekłością ci na to pytanie odpowiedzą. 08:08, 21.11.2018


OptymistkiOptymistki

0 0

Szanowni milionerzy ale w Kruszwicy sa potrzebni!!!nie wyobrażamy sobie zeby tu nie bylo jednostki 01:26, 09.12.2018


ZapytajZapytaj

8 6

Panie "nie radny" proszę mi podać datę kiedy OSP Kruszwica nie wyjechała do akcji z powodu braku kierowcy. No dalej. Czekam. OSP Kruszwica zawsze wyjedzie. Zawsze na służbie jest kierowca i nigdy nie odpuściliśmy żadnego wyjazdu. A może boli pana to, że Zakładowa Straż z ZT Kruszwica nie jest nigdzie dysponowana. No tak, bo przecież na akcji trzeba coś robić, a nie tylko chwalić się teorią na temat działań ratowniczo - gaśniczych. Strażaków teoretyków nikt nie potrzebuje. 16:55, 20.11.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Zainteresowany Zainteresowany

4 7

Z tego co wiem w Zakładach Tłuszczowych od pewnego czasu istnieje TYLKO służba ratownicza więc niby straż niby nie straż, tym bardziej że jest mała obsada "strażaków" czyt. "pseudo strażaków", którzy głównie zajmują się czymś całkiem innym niż działaniami stricte związanymi ze strażą. 20:28, 20.11.2018


AndrzejAndrzej

3 2

Nazywanie strażaków z ZSR ZT Kruszwica "pseudostrażakami" i mieszanie ich w ten temat jest nie na miejscu. Ci ludzie przez blisko 30 lat służyli nie tylko zakładowi ale i miastu i gminie. 15:31, 28.11.2018


KubaKuba

3 5

Właśnie Właśnie ! Gdyby nie brakło jednego małego podpisu nie było by 2 w Inowrocławiu tylko Straż była by w Kruszwicy !! 30 lat byli i działali i teraz ktoś ich miesza z błotem bo może to ta osoba powiedziała ..! Gdyby nadal było ZSR ZT Kruszwica To OSP Kruszwica nadal cisneła by się w ciasnej remizie maxymalnie z 1 mercedesem ! A teraz fifa rafa OSP jest jak sama nazwa mówi Ochotnicza więc nie podniecać się ! i druga sprawa w Gminie tylko 2 jednostki OSP są faforyzowane właśnie Kruszwica i Rusinowo taka jest prawda ! jakie były obietnice na imprezie w Rusinowie że Nowa Remiza nowe auto ja pytam po co?
Renówka im starczy na następne 30 lat ! I nie podoba mi się że są lepsi i gorsi ! i to jest widoczne nawet dla mnie szarego człowieka patrzącego na to wszystko... 21:08, 28.11.2018


Jacek z ToruniaJacek z Torunia

8 2

Gązol nie wnikaj tyle tylko sprawdź czy mrozu nie będzie bo ciężko dołki kopać będzie. 22:24, 26.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Miasto Toruń Miasto Toruń

0 0

Panie Jacku z Torunia Wez sie pan do roboty bo do głupot to masz pan rozum ale do uczciwej pracy to raczej nie. 22:04, 11.12.2018


DociekliwyDociekliwy

1 0

"Kuba" w pełni się zgadzam. 20:50, 29.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
© mojakruszwica.pl | Prawa zastrzeżone