Zamknij

Zrób wszystko, by miejsce, w którym spodziewasz się klientów, nie uszło ich uwadze! Dobry kaseton to podstawa

09:20, 27.08.2019 mp Aktualizacja: 09:20, 27.08.2019
Skomentuj

 

Na wielu ulicach naszych miast, zwłaszcza tam, gdzie nie obowiązują żadne surowsze uregulowania w zakresie ochrony wyglądu zabudowy, trwa nieustanna walka o przykucie uwagi potencjalnych klientów przez znajdujące się na nich sklepy i inne punkty. Już od wielu lat szeroko stosowany jest w niej nader skuteczny oręż w postaci podświetlanego kasetonu. Zmieniają się jednak wykorzystywane w nim rozwiązania techniczne. Aby był jak najbardziej skuteczny, warto wcześniej pomyśleć jeszcze o szeregu innych kwestii.

Zanim zamówisz jakiekolwiek materiały promocyjne

To, czy dane przedsięwzięcie okaże się udane i zyskowne w dużej mierze zależy od tego jak przeprowadzać będziemy działania reklamowe. Pewne rzeczy trzeba brać pod uwagę zawsze, niezależnie od tego, czy dotyczą one promocji większej sieci, czy pojedynczego sklepiku bądź np. warsztatu. Przede wszystkim to, że bardzo duże rzesze ludzi reagują na otrzymywane komunikaty impulsywnie, a także kierując się nie zawsze świadomie analizowanymi skojarzeniami.

Ogólne zasady sposobu, w jaki będziemy komunikować się z naszymi przyszłymi klientami należy  zatem określić z góry – dotyczy to logotypu, szaty graficznej, w jakiej będzie występował, czy tego, jak będziemy zwracać się do odbiorców. Pozwoli to nam na dostosowanie ich do rodzaju prowadzonej działalności, a więc i określonych grup docelowych, a przede wszystkim uzyskanie spójności całego przekazu. Bardzo ważne jest bowiem, by przechodząc koło naszego punktu potencjalni odbiorcy mogli zobaczyć te same motywy, które już zostały im w pamięci dzięki reklamom w prasie czy w sieci. Pozwoli to nas zidentyfikować już zainteresowanym. Ponadto wszystko co zupełnie nowe często jest darzone mniejszym zaufaniem, nawet jeśli wzbudza jednocześnie ciekawość.

Dobrze przygotowany kaseton nie pozwoli nikomu Cię przeoczyć

To jak skuteczny będzie nasz kaseton reklamowy  zależy także od umieszczonej na nim treści. Wystrzegajmy się przede wszystkim jego przeładowania – stanie się wówczas nieczytelny. Głównym zadaniem tego umieszczonego wysoko nośnika będzie wszak umożliwienie zidentyfikowania nas obserwatorom pozostającym od niego w większej odległości. Do tego, aby dostarczyć potencjalnym klientom większą ilość szczegółowych informacji znakomicie wykorzystać można witrynę. Należy także zadbać o to, by wygląd napisów czy motywów graficznych nie zmieniał się diametralnie po włączeniu podświetlenia.

To w zasadzie wszystkie kwestie, jakim powinniśmy poświęcić uwagę – sprawy technicznie znakomicie rozwiązali już producenci takich konstrukcji, o czym można przekonać się np. przeglądając ofertę firmy Veraco. Stosowany obecnie dibond charakteryzuje znakomity stosunek wytrzymałości do ciężaru, a jednocześnie pozwala na przygotowanie jednolicie wyglądającego elementu bez rzucających się w oczy szczegółów konstrukcyjnych. Istotnym atutem pozostaje także łatwość obróbki, dzięki której da się tworzyć najrozmaitsze motywy graficzne, a także trwałość.

Minęły także czasy zawodnych świetlówek. Moduły LED w połączeniu z czujnikiem zmierzchowym i regulatorem natężenia światła sprawiają, że całość zachowuje doskonałą czytelność o każdej porze.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%