Dowiedz się, dlaczego właściciele sklepów internetowych tak chętnie decydują się na SEO
Świadomość przedsiębiorców wzrasta z roku na rok – wiedzą oni już, że nie wystarczy samo posiadanie internetowej witryny, żeby wybić się na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania. Trzeba dołożyć wszelkich starań, by być w nich jak najwyżej. A tego zadania nie da się wykonać samodzielnie, chyba że w Twoich szeregach pracują osoby zawodowo związane z branżą pozycjonowania. Tylko przemyślane działania poparte ugruntowaną wiedzą dadzą bowiem szansę na topowe pozycje w Google. Dlatego doskonałym pomysłem okaże się tutaj współpraca z ekspertami, na przykład z Agencją ESEO. Dzięki profesjonalnej opiece Twoja strona internetowa przyciągnie do siebie internautów, a roboty wyszukiwarki zaindeksują ją na pierwszych stronach. Jest to niezwykle ważne, gdyż Twoi potencjalni odbiorcy nie zapuszczają się w swych poszukiwaniach zbyt daleko. Zazwyczaj ograniczają się do pierwszej, maksymalnie drugiej karty w Google, rzadko przechodząc na trzecią: spodziewają się, że wśród czołowych wyników wyszukiwania znajdą wszystkie potrzebne im informacje. Twoim zadaniem jest zatem wyświetlenie witryny sklepu jak najwyżej w wyszukiwarce – to da Ci dużo większą szansę na pozyskanie wielu klientów, a co za tym idzie, na zwiększenie zysków ze sprzedaży.
Drugim dobrym rozwiązaniem jest Google Ads. Przekonaj się, że warto w nie inwestować
Oprócz wspomnianego już wcześniej pozycjonowania właściciele sklepów internetowych nierzadko podejmują też decyzję o inwestycji w kampanię Google Ads. Polega ona na wyświetlaniu płatnych linków nad standardowymi, organicznymi wynikami wyszukiwania (więcej informacji na https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/). Oczywiście samo ukazanie się odnośnika do sklepu jest darmowe, a rozliczenie najczęściej następuje w formule PPC (pay per click). Oznacza to, że zapłacisz ustaloną (chociażby z Agencją ESEO) stawkę dopiero wówczas, gdy zainteresowany ofertą użytkownik kliknie w reklamowy link. Kiedy taka kampania okazuje się skuteczna? Świetnym pomysłem jest połączenie jej z pozycjonowaniem. Jeżeli prowadzisz biznes zarabiający na siebie cały rok, dzięki takiemu rozwiązaniu zadbasz o bieżące pozycje w wyszukiwarce, a w okresie zwiększonego popytu na produkty podbijesz wyniki za pomocą Google Ads. Kampania zorientowana na płatne linki sprawdza się również w przypadku sklepów sprzedających sezonowo. Jeżeli zatem posiadasz sklep z nartami czy wyposażeniem plażowym, linki reklamowe opublikowane w odpowiednim czasie pomogą Ci szybko pozyskać klientów i w krótkim czasie podnieść sprzedaż.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz