1. Chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników? Zainwestuj w pozycjonowanie strony!
Choć globalna sieć wiele zmieniła, stare powiedzenie „Reklama dźwignią handlu” nadal zachowuje aktualność. Zmieniają się tylko środki promocji, mające na celu wypromowanie konkretnego asortymentu produktów bądź zestawu usług. W dobie internetu prawdopodobnie największą wagę przywiązuje się do miejsca, które firmowy sklep zajmuje w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie stron w Google na określone słowa i frazy zapewnia dotarcie do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Im więcej osób dowie się o istnieniu Twojej firmy, tym większe prawdopodobieństwo, że znajdą się wśród nich osoby zainteresowane zrobieniem zakupów w sklepie. Nad pozycjonowaniem trzeba systematycznie pracować, aby serwis spełniał wszystkie aktualne standardy. Specjaliści z takich agencji, jak Inseo, wiedzą na ten temat wszystko – wystarczy zerknąć na osiągane przez nich wyniki.
2. Porzucony koszyk nie oznacza straconego klienta. Google Ads pomogą im do Ciebie wrócić
Prowadzący sklep inernetowy zapewne wielokrotnie stykają się z takimi sytuacjami, kiedy użytkownik najpierw decyduje się na zakup, aby po chwili zrezygnować. O ile stacjonarny punkt sprzedaży nic nie może zrobić w przypadku odłożenia towaru na półkę, tak już w sieci istnieją sposoby na to, aby niedoszłego klienta przekonać do zakupu. Najlepszym przykładem są możliwości oferowane przez Google Ads oraz Analytics. Skuteczny remarketing opiera się na wykorzystaniu niezliczonych danych na temat internautów i ich zachowań, które przeglądarki i wyszukiwarki zbierają za ich zgodą (np. pliki cookies). Potrzeba jednak wykwalifikowanych ekspertów, takich jak zespół Inseo, aby z tej masy informacji zrobić faktyczny użytek i poprawić wyniki sprzedaży.
3. Zintegruj swój sklep internetowy z firmowymi profilami społecznościowymi
Facebook, Instagram oraz inne serwisy z kategorii social media regularnie obrastają w nowe funkcje. Dla przedsiębiorców szczególnie interesujące są opcje przeznaczone dla biznesu. Wpisy sponsorowane czy zaawansowane statystyki aktywności użytkowników to tylko jedne z wielu możliwości. Na wyjątkową uwagę zasługuje połączenie z firmowym sklepem internetowym. Dzięki niemu użytkownik, którego zainteresował jakiś post, może dokonać zakupu od razu, bez wychodzenia z aplikacji czy otwierania nowej karty w przeglądarce. To niezwykle wygodne, a co za tym idzie, chętnie wykorzystywane przez internautów. Nic więc dziwnego, że przynosi przedsiębiorcom tak wymierne korzyści.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz