Jak czytamy w zarządzeniu modyfikacja dotyczy § 11 ust. 4, określającego zasady przyznawania nagród. Zgodnie z nowymi zapisami, decyzję o nagrodzie podejmuje Kierownik Urzędu, który może to uczynić z własnej inicjatywy lub na umotywowany wniosek Zastępcy Burmistrza, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy, Dyrektora Wydziału Organizacyjnego lub organizacji związkowych.
Zmiana Regulaminu wejdzie w życie po dwóch tygodniach od przekazania jej do wiadomości pracowników za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dodatkowo dokument w wersji papierowej zostanie udostępniony kierownikom referatów oraz pracownikom na samodzielnych stanowiskach.
Wykonanie zarządzenia powierzono Sekretarzowi Gminy, a jego treść obowiązuje od dnia podpisania.
[ZT]40534[/ZT]
[ZT]40531[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz