Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" , organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz. To już 5. podium banku za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
Bank systematycznie od 2018 roku zajmuje miejsce na podium rankingu Złoty Bankier w kategorii głównej - w sumie 5 razy. Tytuł „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” otrzymał po raz drugi.
„Główna nagroda Złoty Bank to dla nas ogromne wyróżnienie. Współczesna, doskonała obsługa klienta to nie tylko dobre produkty i serwis. Kluczowe jest aktywne słuchanie klientów, aby zrozumieć potrzeby i na nie realnie odpowiedzieć. Nasze podejście przyniosło zwycięstwo, które potwierdza właściwą drogę do serc klientów. Dziękuję pracownikom banku, którzy codziennie na tę nagrodę pracowali. Jesteśmy na podium już po raz piąty, bo doskonale zdajemy sobie sprawę, że jakość wymaga systematyczności i ciągłego stawiania poprzeczki jeszcze wyżej” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
W tym roku audytorzy oceniali podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentację oferty oraz szeroko pojętą jakość obsługi – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów. Przeanalizowano też doświadczenia użytkowników w bankowości elektronicznej i dostępność serwisów. Badanie objęło ok. 750 placówek bankowych oraz po 560 kontaktów telefonicznych i korespondencyjnych oraz ponad 300 zadań w bankowości elektronicznej.
Santander Bank Polska został także nagrodzony w rankingu „Złoty Bankier 2022” organizowanym przez Bankier.pl i Pulsu Biznesu 2. miejscem w kategorii Konto osobiste za Konto Jakie chcę oraz za kredyt hipoteczny. Bank zdobył także 3. miejsce w kategorii Karta płatnicza - najlepszy design i Karta kredytowa.
Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking Złoty Bankier, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów.
Partnerami merytorycznymi odpowiedzialnymi za badanie jakości obsługi są agencja Minds&Roses oraz Obserwatorium.biz.
Źródło informacji: Santander Bank Polska
Ile na targi w Poznaniu, a ile na krówki? Zaglądamy do
Już za Gawrysiaka promocja gminy przez PTTK była ustalona na zasadzie, że PTTK realizuje promocję gminy wg. założeń Urzędu i swoich własnych i sam pokrywa wydatki . Tak, że Witczak Ameryki nie odkrył tylko kopiował pomysł poprzednika. W promocji liczy się pomysł a obecnie rządzących na to nie stać, a podobno młodzi mieli być lekarstwem na problemy gminy, stopniowo widać bezradność obecnych włodarzy, prezentują co raz nowe wizje, które jakoś same nie chcą się zamienić w rzeczywistość. Do tego Mikołaj jak nie może sobie poradzić z problemami samorządu staje się konfliktowy i agresywny starając się to przykryć wciąż przyklejonym uśmiechem.
Obiektywny
14:43, 2025-10-17
Książulo odwiedził nasze stron. Zobaczcie, jak ocenił k
Niesamowite
Olaf Lubaszenko
14:27, 2025-10-17
Kruszwica: powołano komisje do przetargów, naborów i do
Sama w sobie idea powołanie komisji jest jak najbardziej słuszna lecz jest jedno ale - czy osoby w tych komisjach są merytorycznie przygotowane aby oceniać i wydawać opinie ? Mam nadzieję, że tak ....
WolneMedia
12:33, 2025-10-17
Jest umowa na rozbudowę oświetlenia w Gminie Kruszwica
Droga do LOK nadal ciemno.
struś
12:31, 2025-10-17