Zamknij

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Pomoże Ci w tym pozycjonowanie!

17:20, 19.04.2020 mp Aktualizacja: 17:20, 19.04.2020
Skomentuj

Każdy, kto choć raz w życiu założył sklep internetowy, zadał sobie zapewne pytanie: jak mogę go wypromować? Przedsiębiorcy chętnie szukają niezawodnych sposobów na to, by pozyskać nowych klientów, lecz zdarza się, że nie każdy przynosi oczekiwany efekt. Dodatkowo rozbudowana konkurencja sprawia, że nawet atrakcyjne ceny i przyjazny użytkownikowi wygląd strony sklepu nie są w stanie przyciągnąć ludzi. Co można wtedy zrobić? Skutecznym i często podejmowanym działaniem jest pozycjonowanie sklepowej witryny. Zastanawiasz się, czy zadziała ono również u Ciebie? Znamy odpowiedź na to pytanie!

Dowiedz się, dlaczego właściciele sklepów internetowych tak chętnie decydują się na SEO

Świadomość przedsiębiorców wzrasta z roku na rok – wiedzą oni już, że nie wystarczy samo posiadanie internetowej witryny, żeby wybić się na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania. Trzeba dołożyć wszelkich starań, by być w nich jak najwyżej. A tego zadania nie da się wykonać samodzielnie, chyba że w Twoich szeregach pracują osoby zawodowo związane z branżą pozycjonowania. Tylko przemyślane działania poparte ugruntowaną wiedzą dadzą bowiem szansę na topowe pozycje w Google. Dlatego doskonałym pomysłem okaże się tutaj współpraca z ekspertami, na przykład z Agencją ESEO. Dzięki profesjonalnej opiece Twoja strona internetowa przyciągnie do siebie internautów, a roboty wyszukiwarki zaindeksują ją na pierwszych stronach. Jest to niezwykle ważne, gdyż Twoi potencjalni odbiorcy nie zapuszczają się w swych poszukiwaniach zbyt daleko. Zazwyczaj ograniczają się do pierwszej, maksymalnie drugiej karty w Google, rzadko przechodząc na trzecią: spodziewają się, że wśród czołowych wyników wyszukiwania znajdą wszystkie potrzebne im informacje. Twoim zadaniem jest zatem wyświetlenie witryny sklepu jak najwyżej w wyszukiwarce – to da Ci dużo większą szansę na pozyskanie wielu klientów, a co za tym idzie, na zwiększenie zysków ze sprzedaży.

Drugim dobrym rozwiązaniem jest Google Ads. Przekonaj się, że warto w nie inwestować

Oprócz wspomnianego już wcześniej pozycjonowania właściciele sklepów internetowych nierzadko podejmują też decyzję o inwestycji w kampanię Google Ads. Polega ona na wyświetlaniu płatnych linków nad standardowymi, organicznymi wynikami wyszukiwania (więcej informacji na https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/). Oczywiście samo ukazanie się odnośnika do sklepu jest darmowe, a rozliczenie najczęściej następuje w formule PPC (pay per click). Oznacza to, że zapłacisz ustaloną (chociażby z Agencją ESEO) stawkę dopiero wówczas, gdy zainteresowany ofertą użytkownik kliknie w reklamowy link. Kiedy taka kampania okazuje się skuteczna? Świetnym pomysłem jest połączenie jej z pozycjonowaniem. Jeżeli prowadzisz biznes zarabiający na siebie cały rok, dzięki takiemu rozwiązaniu zadbasz o bieżące pozycje w wyszukiwarce, a w okresie zwiększonego popytu na produkty podbijesz wyniki za pomocą Google Ads. Kampania zorientowana na płatne linki sprawdza się również w przypadku sklepów sprzedających sezonowo. Jeżeli zatem posiadasz sklep z nartami czy wyposażeniem plażowym, linki reklamowe opublikowane w odpowiednim czasie pomogą Ci szybko pozyskać klientów i w krótkim czasie podnieść sprzedaż.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%