Zamknij

Promocja salonu fryzjerskiego poprzez oceny w sieci.

00:00, 19.11.2021 | materiały partnera

Prowadzenie własnego salonu fryzjerskiego wymaga wiele pracy, cierpliwości i konsekwencji. Jedną z ważniejszych kwestii jest tutaj pozytywny marketing, który dostarczy nam kolejnych, nowych klientów. Dla małych przedsiębiorstw jest to jednak niemały wysiłek, by odnaleźć takie formy promocji, na które wystarczy przeznaczyć niewielkie nakłady finansowe. Czy do takich można zaliczyć oceny, pozostawiane w sieci?

Dobry salon fryzjerski

Wysokie oceny przyznane przez ponad dziesięciu użytkowników portalu kojarzą nam się z gwarancją wykonania równie dobrej obsługi, która nie jest przeznaczona dla nielicznych (np. przyjaciółek szefowej), ale także dla całego gremium zainteresowanych. Słowem, zwiększa to prawdopodobieństwo, że i my będziemy zadowoleni z przeprowadzonych w salonie zabiegów pielęgnacyjnych lub stylizacyjnych. Gromadzenie pozytywnych ocen w sieci opłaca się więc każdemu przedsiębiorcy, któremu zależy na budowaniu zaufania do marki.

Kto da 5?

Warto więc od początku prowadzenia działalności zachęcać naszych klientów, by pozostawili po sobie dobrą ocenę w sieci. Zachęćmy też naszych bliskich znajomych, by po wykonaniu testowego strzyżenia, hojnie obdarzyli nasze profile w mediach społecznościowych, czy notkę w wyszukiwarce Google. Kolejne oceny zależą już od naszego zaangażowania. Dobrym pomysłem jest wysyłanie SMS-ów lub e-maili do zadowolonych klientów, by poświęcili nam minutkę i wystawili pozytywną ocenę w portalu, który odwiedza codziennie dziesiątki tysięcy użytkowników sieci. Jest to świetne przypomnienie dla wszystkich tych, którzy są nam życzliwi, ale mają codziennie wiele spraw na głowie. Nawet jeśli chcieli zostawić piątkę na naszym profilu, zwykle umyka im to pod nawałem obowiązków. Ostateczną opcją, która zachęci klientów do wystawienia ocen, jest promocja na wybrane zabiegi. Jeśli pani Irena Kwiatkowska zostawi pozytywną notę na Facebooku, damy jej rabat przy następnym spotkaniu.

Uwiarygodnij swoją pozycję

Wysokie noty w sieci można dodatkowo uwiarygodnić, zdobywając tytuł laureata plebiscytu Orły Fryzjerstwa. Wówczas dane naszej firmy trafią na specjalnie tworzone listy najlepszych fryzjerów. Co roku tworzonych jest kilkadziesiąt spisów – po jednym dla każdego miasta Polski. Taki podział sprawia, że dane firmy nigdy nie zgubią się w gąszczu dobrze ocenianych firm, co często zdarza się w tradycyjnych wyszukiwarkach, gdzie za wysoką pozycję musiałbyś zapłacić. Orły Fryzjerstwa to darmowy plebiscyt, a miejsce na liście laureatów ma zapewnione każdy, kto uzyskał średnią ocen równą 8.0 punktów i więcej (w 10-stopniowej skali). Najwyżej oceniona trójka w danym mieście otrzymuje widoczność na górze strony. Pozostali laureaci umieszczani są na liście w losowej kolejności (która zmienia się po każdym odświeżeniu strony), więc nawet jeśli nie zdobędziesz miejsca na podium – wciąż masz równą szansę z pozostałymi wyróżnionymi, by zostać dostrzeżonym przez osoby, zainteresowane usługami np. fryzjera w Katowicach.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%