Zamknij

Olej "Kujawski" został wyróżniony tytułem Superbrands 2021!

09:06, 25.03.2021 Aktualizacja: 09:11, 25.03.2021
Skomentuj

Olej „Kujawski” doceniono w tegorocznej edycji badania Superbrands, które jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Wyróżnienie jest kolejnym dowodem na to, jak silną pozycję na rynku ma marka oleju „Kujawskiego”.

Produkowany przez ZT Kruszwica S.A. olej „Kujawski”, to lider polskiego rynku w kategorii olejów jadalnych. Marka konsekwentnie buduje spójny i atrakcyjny dla konsumentów wizerunek oparty na naturalności, polskości i tradycji.

Elementy te zyskują potwierdzenie w każdym etapie życia produktu. „Olej Kujawski” uzyskiwany jest z naturalnych składników - starannie wyselekcjonowanych nasion w procesie pierwszego tłoczenia. Do produkcji oleju wykorzystywany jest rzepak pochodzący z polskich upraw, a tradycja regionu Kujaw jest stałym elementem tożsamości marki.

Zespół marketingu, odpowiedzialny za markę „Kujawski”, stale analizuje trendy rynkowe by zaspokajać zmieniające się potrzeby konsumentów i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom.

W odpowiedzi na te potrzeby, z sukcesem wprowadza na rynek innowacyjne produkty, które zawsze pozostają wierne jej wartościom, z których nadrzędną jest naturalność - zarówno składników, jak i procesu produkcji. Obecnie portfolio produktów sygnowanych marką „Kujawski” obejmuje: olej „Kujawski”, olej „Kujawski 3 ziarna”, oleje smakowe „Kujawski”, oraz oleje tłoczone na zimno „Kujawski”.

- Tytuł Superbrands przyznany kolejny raz marce Kujawski to dowód na to, jak silną pozycję na rynku ma nasza flagowa marka. Cieszymy się, że znajduje ona uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i ekspertów. To wyróżnienie potwierdza , że olej „Kujawski” stanowi pewny wybór, i gwarancję najwyższej jakości, które szczególnie w obecnym czasie są dla konsumentów kluczową wartością. Rezultaty badań jednoznacznie pokazują, że nasza marka ma największą świadomość, siłę i zaufanie na rynku – komentuje Agnieszka Jastrzębska, Marketing Manager, ZT Kruszwica S.A.

Badanie Superbrands od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. W Polsce jest największym konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji ponad 2 000 marek zostało podanych ocenie ponad 10 000 respondentów, a także ekspertów z dziedziny marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, zasiadających w Radzie Marek Superbrands.

(MP)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu mojakruszwica.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%