Pozycjonowanie stron internetowych opiera się w sporej mierze na tworzeniu treści przyjaznych algorytmom Google. W tym kontekście istotne jest zarówno nasycenie ich odpowiednimi słowami kluczowymi, jak i ich wartość merytoryczna. Sprawdź zatem, czym jest EEAT oraz jak istotny jest dobór i wykorzystanie właściwych słów kluczowych.
E-E-A-T (Experience – Expertise – Authority – Trust) jest kluczowym pojęciem w SEO, opisanym przez Google w kontekście oceny jakości treści online. W swoim obszernym dokumencie Google szczegółowo wyjaśnia, jakie elementy powinny zawierać treści, aby zapewnić i utrzymać wysoką jakość strony. Najnowsze zalecenia Google dotyczące tworzenia tekstów według zasad E-E-A-T podkreślają cztery główne aspekty:
doświadczenie
ekspertyza
autorytet
zaufanie
Twórca treści powinien zatem mieć niezbędne doświadczenie w konkretnej branży. Eksperckość tekstu natomiast można poznać na przykład po tym, że autor tekstu posługuje się statystykami lub odnosi się do badań naukowych — temat jest jednak znacznie bardziej rozległy i doskonale znają się na nim specjaliści SEO z agencji marketingowej Semcore (https://semcore.pl/seo-co-to-i-komu-jest-potrzebne/).
Autorytet natomiast to coś więcej niż eksperckość. Strona internetowa lub autor jest w pewnym momencie podawany jako źródło wiarygodnej wiedzy — pewnego rodzaju punkt odniesienia. Poziom zaufania także jest oceniany przez algorytmy Google, co pozwala na wykluczenie z wysokich pozycji stron internetowych, które są prowadzone przez branżowych oszustów — na przykład w tematyce finansowej. Zaufanie może być rozpatrywane zarówno w kategoriach wiedzy, jak i bezpieczeństwa. Te elementy stanowią fundament dla tworzenia wartościowych treści, które zostaną uznane przez Google.
Odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi jest fundamentalne dla tworzenia treści SEO friendly. Słowa kluczowe to terminy i frazy, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkach, gdy szukają informacji online. Wplecenie tych słów w sposób naturalny w treść strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla jej widoczności w wynikach wyszukiwania.
Algorytmy wyszukiwarki Google bardzo szybko wychwytują jednak tak zwany keyword stuffing, czyli upychanie słów kluczowych. Istotne jest zatem, aby liczba fraz w tekście nie była nadmierna i jednocześnie, aby były one równomiernie rozłożone.
Na przykład przy pozycjonowaniu lokalnym w Katowicach specjaliści bardzo często dobierają frazy geolokalizacyjne, które naturalnie umieszczają w treści. Przeczytaj więcej informacji na temat pozycjonowania w Katowicach tutaj: https://semcore.pl/pozycjonowanie-katowice.
Oczywiście kwestia doboru słów kluczowych oraz odpowiedniego nasycenia nimi strony ma ogromne znaczenie zarówno w pozycjonowaniu lokalnym, jak i krajowym oraz globalnym. Obecność fraz w tekście od samego początku istnienia wyszukiwarki Google była bardzo ważna.
[ZT]31764[/ZT]
[ZT]31763[/ZT]
[ZT]31761[/ZT]
List do redakcji: Przystanek autobusowy to nie miejsce
Właściciel winiarnii nie miał syna. Jest nowy właściciel winiarnii tych obiektów pan Zygmunt.
Demir
07:30, 2025-08-09
List do redakcji: Przystanek autobusowy to nie miejsce
Ciekawe co z nimi będzie z tego co widziałem syn właściciela winiarni często się tam kręci i ich wyrzuca ostatnio pojawiły się wszędzie kłódki każde wejście zostało dobrze zabezpieczone, myślę że problem dopiero się zacznie mieszkali tam kilka lat sąsiad mówił że nawet policja przeszukiwała budynki na starej winiarni w celu usunięcia bezdomnych
Paweł
01:46, 2025-08-09
Szykuj się na nowy zakaz. Chodzi o Twoje pieniądze
bo co ? Ludzie mądrzejsi i nie trzymają kasy na kontach to od razy dupsko boli co ? Nie ma kontroli i trudnij jest okradać obywateli co ? Cwaniaki *%#)!& złodzieje.
Lupidas
21:03, 2025-08-08
Robert W. opuścił areszt. Prokuratura złagodziła
Więcej niż jedno zwierzę.
Lama
20:52, 2025-08-08