Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.
„Cieszę się, że będę miał okazję współpracować z siecią sklepów będących w bliskich relacjach ze swoimi klientami, znających ich potrzeby i oczekiwania. Dla takich konsumentów tworzę moje programy kulinarne i przygotowuję przepisy, proponując im smaczne dania, które można przygotować w prosty sposób z produktów dostępnych w osiedlowych sklepach, takich jak Lewiatan” - mówi Tomasz Jakubiak.
Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat Sieć realizuje inicjatywę „Wybieram lokalne”, której celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspierać lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan - Tomasz Jakubiak
Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów „Jakubiak lokalnie” oraz nowego programu „Jakubiak Rozgryza”. W międzyczasie związał się z telewizją TVN, gdzie prowadził program „Sztuka Mięsa” a teraz debiutuje jako członek jury w znanym na całym świecie programie „Masterchef Junior”. Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej „Z miłości do lokalności” oraz „Jakubiak lokalnie”.
„Tomasz Jakubiak w swoich programach i książkach promuje polską kuchnię opartą na lokalnych i łatwo dostępnych produktach. Dlatego naturalnie wspiera wyróżnik naszych sklepów, jakim jest szeroki wybór wysokiej jakości produktów pochodzących od lokalnych dostawców w najbardziej popularnych kategoriach: warzywa, owoce, nabiał, pieczywo czy mięso i wędliny” - komentuje Marcin Poniatowski, dyrektor marketingu i członek zarządu PSH Lewiatan.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30000 pracowników. Łączne obroty w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Źródło informacji: Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Raport o Kruszwicy: Kruszwiczanie się starzeją. Przybył
Najważniejsze że w tej wiosce są dwa kościoły resztą się nie liczy.
gogo
17:56, 2025-07-05
„W lusterku wszystko widać” . O kruszwickim braku kultu
Bezpańskie koty dokarmiane przez mieszkańców pewnie załatwiają się w tojtoju ? Kto te koty szczepi ? Np grzybica może przejść z kota na człowieka bo już z psa nie. Kot przenosi wiele chorób na człowieka zwłaszcza taki bezpański. To nie jest problem ? Żeby nie było to jestem za aby właściciele psów sprzątali po swoich pupilach.
olo
20:37, 2025-07-04
List do redakcji: Zarośnięty znak przy szkole na Kujaws
Już widzę jak ktoś się tym przejął.
gryf
20:29, 2025-07-04
Kruszwica: Całodobowa adoracja Najświętszego Sakramentu
No i to jest info zapewne to przyczyni się do rozwoju miasta
fagot
20:26, 2025-07-04