Zamknij

Tylko jeden kandydat w konkursie na stanowisko sekretarza Gminy Kruszwica

PB 17:53, 21.07.2025 Aktualizacja: 18:03, 21.07.2025
Skomentuj
  • 4 lipca 2025 roku ogłoszono nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kruszwicy - sekretarza gminy.
  • Termin składania ofert upłynął 18 lipca.

W ogłoszeniu rekrutacyjnym wskazano szczegółowe wymagania wobec kandydatów, m.in. posiadanie obywatelstwa polskiego, pełną zdolność do czynności prawnych, brak przynależności do partii politycznych oraz co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym. Wszystkie szczegóły dotyczące procedury naboru zawarte zostały w pełnej treści ogłoszenia opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z listą opublikowaną w BIP 21 lipca br., wymagania formalne spełnił tylko jeden kandydat Radomił Belt. Do chwili publikacji tego materiału nie opublikowano informacji o ostatecznym rozstrzygnięciu konkursu.

[ZT]44191[/ZT]

Z funkcją sekretarza w Gminie Kruszwica łączy się bezpośrednio powołanie dyrektora Urzędu Miejskiego w Kruszwicy.

W ubiegłym roku, w okresie wakacyjnym w rozmowie z portalem MojaKruszwica.pl Burmistrz Kruszwicy przyznał, że powołanie dyrektora jest sprawą tymczasową (dyrektor urzędu przejął w 2024 część obowiązków sekretarza). Po odejściu na emeryturę obecnego sekretarza, miało pozostać jedno stanowisko (obowiązkowe jest stanowisko sekretarza). Okazuje się, że tak nie będzie.

Jak zapewnia Gmina Kruszwica nie ma w planach zmiany polityki kadrowej w strukturze urzędu.

- Odpowiadając na zadane pytania, uprzejmie informujemy, że ogłoszenie o naborze na stanowisko Sekretarza Gminy Kruszwica, nie oznacza zmiany polityki kadrowej Urzędu Miejskiego w Kruszwicy. Zatrudnienie Dyrektora Organizacyjnego, nie wiązało się ze zwiększeniem liczby stanowisk kierowniczych. Dyrektor został zatrudniony w miejsce dotychczasowego Kierownika Referatu Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej, przy czym rozszerzono zakres jego obowiązków. Tym samym nie doszło do utworzenia nowego stanowiska, a jedynie do przekształcenia istniejącego. Nie ma planów łączenia funkcji dyrektora i sekretarza – są to dwa odrębne stanowiska, wynikające z przyjętej struktury organizacyjnej oraz potrzeb funkcjonowania urzędu - czytamy w odpowiedzi urzędu. 

[ZT]44178[/ZT]

[ZT]44171[/ZT]

(PB)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

Urząd Urząd

4 1

Robią co chcą.

20:46, 21.07.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kruszwiczanin Kruszwiczanin

2 1

Następny baca do strzyżenia owiec!!!

21:37, 21.07.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%