Legendarne klapki marki Kubota znów trafiły do masowej sprzedaży. Już dziś można je kupić w dyskontach Biedronka na terenie całego kraju. Zobacz, za ile.
Przez lata klapki Kubota stały się fenomenem społecznym. Są obecne w setkach memów i tekstach wielu piosenek. W latach 90. były obiektem pożądania wielu Polaków i praktycznie z marszu podbiły rynek. Można było je kupić na każdym bazarze, również w mniejszych miejscowościach.
Niestety, z czasem zapotrzebowanie na produkt było coraz mniejsze, aż właściciele zdecydowali się zaprzestać produkcji prowadzonej w Chinach.
W 2018 roku marka Kubota została reaktywowana w Łodzi, a produkcję rozpoczęto tym razem już w Polsce. Do sprzedaży wprowadzono także nowy, skórzany model klapków - Kubota Premium.
Okazuje się, że klapki można znów kupić.
- Poniedziałek nie musi być wcale taki zły – wystarczy rozpocząć go od wizyty w Biedronce i zaopatrzyć się w produkty, które poprawią nam humor. Na przykład kultowe i ponadczasowe klapki firmy Kubota. Od poniedziałku 22.02 dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka w okazyjnej cenie 24,99 zł za parę
- informuje Biedronka.
Kubota jest jedną z polskich firm, obok Loft37 i Puccini, z którymi sieć sklepów Biedronka regularnie podejmuje współpracę, oferując możliwość sprzedaży produktów w swoich placówkach na terenie całej Polski. W ten sposób realizuje długofalową strategię wspierania jak największej grupy polskich producentów i przedsiębiorców.
Najnowsza oferta na damskie i męskie klapki basenowe marki Kubota obowiązuje od 22 lutego br. do wyczerpania zapasów.
Gigant zamyka browar z wielowiekową tradycją
To dobry krok w marszu przeciwko alkoholizmowi i nabijaniu kabz rządzącym darmozjadom. Docelowo należy zamknąć i zlikwidować wszystkie browary, gorzelnie i winiarnie. Zdrowe społeczeństwo to podstawa, niemniej poza alkoholem, należy jeszcze zlikwidować fast foody i produkcje wysoko przetworzonej żywności. Tak być powinno tylko jest to w interesie tylko świadomej niewielkiej grupki społecznej która może tylko o tym pomarzyć. Co gorsza lukę na rynku browarnianym kosztem Namysłowa wypełnią zaraz inni, a prosty lud dalej będzie opijał się tym piwskiem i zagryzając niezdrową żywnością. Ale co tam, przy tej okazji przemysł farmaceutyczny będzie miał na kim zarabiać a w ostateczności i tak wszystko do piachu... Tylko po co w taki sposób ?
Szczurbiturian
08:38, 2025-10-19
Ile na targi w Poznaniu, a ile na krówki? Zaglądamy do
Już za Gawrysiaka promocja gminy przez PTTK była ustalona na zasadzie, że PTTK realizuje promocję gminy wg. założeń Urzędu i swoich własnych i sam pokrywa wydatki . Tak, że Witczak Ameryki nie odkrył tylko kopiował pomysł poprzednika. W promocji liczy się pomysł a obecnie rządzących na to nie stać, a podobno młodzi mieli być lekarstwem na problemy gminy, stopniowo widać bezradność obecnych włodarzy, prezentują co raz nowe wizje, które jakoś same nie chcą się zamienić w rzeczywistość. Do tego Mikołaj jak nie może sobie poradzić z problemami samorządu staje się konfliktowy i agresywny starając się to przykryć wciąż przyklejonym uśmiechem.
Obiektywny
14:43, 2025-10-17
Książulo odwiedził nasze stron. Zobaczcie, jak ocenił k
Niesamowite
Olaf Lubaszenko
14:27, 2025-10-17
Kruszwica: powołano komisje do przetargów, naborów i do
Sama w sobie idea powołanie komisji jest jak najbardziej słuszna lecz jest jedno ale - czy osoby w tych komisjach są merytorycznie przygotowane aby oceniać i wydawać opinie ? Mam nadzieję, że tak ....
WolneMedia
12:33, 2025-10-17
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz